تبدیل بیمارستان امام رضا به شهر بیمارستانی

رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت : این مجتمع امروز یکی از قطب‌های تشخیصی و درمانی غرب کشور است .

تبدیل بیمارستان امام رضا به شهر بیمارستانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سروش رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه با بیان اینکه این مجتمع امروز یکی از قطب‌های تشخیصی و درمانی غرب کشور است، گفت : اکنون روزانه ۲۰ هزار نفر به این مرکز مراجعه می‌کنند و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل پزشک، پرستار، کادر درمانی، پشتیبانی و اداری در این مجتمع مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.

او یکی از برنامه‌های بیمارستان را تبدیل آن به شهر بیمارستانی عنوان کرد و گفت : مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم شامل امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص و فوق تخصص برای تبدیل به به شهر بیمارستانی را دارد.

او با بیان اینکه اکنون بسیاری از مسایل تشخیصی درمانی مانند پیوند کلیه، مغز استخوان و عمل‌های جراحی مختلف در این مجتمع انجام می‌شود، افزود: این مجتمع یکی از معدود مجتمع‌های بیمارستانی مطرح در سطح کشور است که علاوه بر استان کرمانشاه به بیماران استان‌های غرب کشور و کشور عراق نیز خدمات درمانی ارایه می‌کند.

 او گفت: حدود ۱۵ درصد از بیماران این مجتمع بیماستانی از استان‌های غرب کشور هستند و تعدادی هم از کشور عراق به خصوص مناطق کُردنشین آن به این مجتمع برای امور درمانی مراجعه می‌کنند

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.