در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«خاطرات و دیدگاه‌ها» منتشر خواهد شد

نویسنده کودک و نوجوان گفت: کتاب «خاطرات و دیدگاه‌ها» در انتشارات آروند منتشر خواهد شد.

محمود حکیمی نویسنده کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتشار کتاب جدیدش گفت: کتاب «خاطرات و دیدگاه‌ها»  مراحل  پایانی انتشار را سپری می‌کند و هم اکنون غلط گیری‌های کتاب به پایان رسیده است. این کتاب در انتشارات آروند منتشر خواهد شد البته قیمت کاغذ بالاست اگر کاغذ به دست ناشر برسد کتابم را منتشر می‌کند.

نویسنده کودک و نوجوان ادامه داد: این کتاب حدود ۱۲ خاطره را دربرمی‌گیرد که خاطرات رجال از زمان قاجار تاکنون است. علاوه برخاطرات رجال، خاطرات ادیبان و شاعران را هم در کتاب آورده‌ام و دیدگاه‌هایشان را بیان کردم. 

وی تصریح کرد: تمام خاطرات رجال، ادیبان و شاعران را نیاورده ام و تنها قسمت‌هایی از خاطراتشان را ذکر کردم که برایم جالب بود. این بخش از خاطرات را از کتاب‌های خاطراتشان انتخاب کردم که از جمله این خاطرات می‌توان به خاطرات ناصرالدین شاه و خاطرات ملیجک اشاره کرد.

حکیمی گفت:کتاب «خاطرات و دیدگاه‌ها» اگر الان هم منتشر شود میزان تیراژ آن بسیار پایین خواهد بود. در حال حاضر تیراژ کتاب‌های نویسندگان به دلیل گرانی کاغذ پایین است و نمی‌دانم کتاب من با چه تیراژی منتشر خواهد شد. تا سه یا چهار سال پیش تیراژ کتاب‌هایم کمتر از سه هزار نسخه نبود الان به دلیل وضعیت بد اقتصادی تیراژ کتاب‌ها هم کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.