نژادبهرام مطرح کرد؛

سردرگمی مردم در نحوه اجرای طرح ترافیک از سوی شهرداری تهران

عضو شورای شهر از ناهماهنگی شهرداری تهران برای اجرای طرح ترافیک انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران نسبت به عملکرد شهردار تهران در خصوص نابسامانی در اجرای طرح ترافیک و واگذاری دستگاه زباله سوز به قم انتقاد کرد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح ترافیک گفت: تکلیف شهروندان در استفاده از طرح ترافیک هنوز مشخص نیست و شهردار تهران باید در خصوص آشفتگی ترافیکی پایتخت پاسخگو باشد.

او افزود: بسیاری از شهروندان از روز شنبه درباره اجرا نشدن طرح ترافیک اطلاعی نداشتند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه در خصوص ارسال دستگاه زباله سوز به قم گفت: آخرین اخبار دریافتی در خصوص دستگاه زباله‌سوز اهدایی دولت چین به کلانشهر تهران حاکی از آن است که با پیشنهاد و پیگیری جدی شهردار قم، این دستگاه زباله‌سوز به شهر قم اختصاص یافت.

او افزود: این در حالی است که بر اساس آمار‌های ارائه شده از زمان شیوع ویروس کرونا میزان جمع آوری پسماند‌های خطرناک بیمارستانی تهران به عنوان پایتخت کشور در طول روز به ۱۱۰ تن افزایش پیدا کرده است و شرایط موجود این امکان را برای بیمارستان‌ها فراهم نمی‌کند که بخواهند با استفاده از دستگاه‌های اتوکلاو پسماند‌های بیمارستانی خود را بی خطر کنند.

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: در همین ارتباط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با توجه به افزایش ۴۰ هزار تنی زباله‌های بیمارستانی از زمان شیوع ویروس کرونا (از ۷۰ هزار تن به ۱۱۰ هزار تن) تنها راه برای حل مشکل پسماند تولیدی بیمارستان‌ها را دفن بدون تفکیک آن‌ها دانسته است.

عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: علاوه بر آن که این دستگاه هدیه شهردار پکن در پاسخ به کمک‌های انسان دوستانه مدیریت شهری پایتخت است، لازم به ذکر است که حجم زباله‌های بیمارستانی و پسماند‌های عفونی کلانشهر تهران در قیاس با شهر قم بیش از ۲۰ برابر است و کارکرد این دستگاه در پایتخت به مراتب موثرتر از شهر قم می‌توانست باشد.

وی افزود: آنچه محل پرسش و انتقاد جدی است سکوت و نقش منفعل شهردار تهران در خصوص پیگیری دستگاه زباله سوز چینی است، این در حالی است که با توجه به آمار بالا و وضعیت قرمز کرونا در پایتخت حداقل انتظار شهروندان از شهردار تهران پیگیری جدی و شفافیت در خصوص چرایی انتقال این دستگاه به شهر قم است.

نژاد بهرام تصریح کرد: در همین ارتباط به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا جزییات آخرین اقدامات و پیگیری‌هایی که برای دریافت دستگاه زباله سوز انجام داده اند را به اعضای شورای شهر و شهروندان کلانشهر تهران گزارش کنند.


بیشتر بخوانید: استقبال هاشمی از ریاست قالیباف در مجلس

بیشتر بخوانید: تحریم و نوسانات نرخ ارز سد راه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار