پرده‌برداری از جزئیات عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima

نیت فاکس و جیسون کانل، کارگردانان بازی Ghost of Tsushima، پرده از برخی اطلاعات مهم عنوان خود برداشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان بازی Ghost of Tsushima اخیراً تصمیم گرفتند با به نمایش در آوردن ویدئویی ۱۸ دقیقه‌ای از بازی خود کاربران را در جریان برخی قابلیت‌ها و جزئیات این عنوان مورد انتظار قرار دهند. همچنین در ادامه Sucker Punch، شرکت سازنده، تصمیم گرفت به سؤالات مختلف مطرح شده در وبلاگ پلی‌استیشن پاسخ دهد.

اطلاعات تکمیلی از جزئیات مشخص شده عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushima

نیت فاکس و جیسون کانل، کارگردانان بازی Ghost of Tsushima در مصاحبه اخیر خود اظهار داشتند که شخصیت اصلی داستان جین است و کاربران نمی‌توانند با فرد دیگری بازی را تجربه کنند. همچنین با وجود گزینه‌های انتخابی مختلف در مراحل بازی، برخی قسمت‌های این عنوان غیرقابل تغییر هستند و تصمیمات کاربران بر روی آن‌ها تأثیری نمی‌گذارد. نیت فاکس در صحبت‌های خود گفت: «جین قهرمان داستان است. بازیکنان همواره کنترل این شخصیت را در دست دارند و شاهد تغییر هویت وی از یک سامورایی محترم به روحی هستند که سوشیما نیاز دارد جین به آن تبدیل شود».

پرده‌برداری از جزئیات عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushiba

در حالی که کاربران قادر خواهند بود زره شخصیت داستان را تغییر دهند، سلاح او غیرقابل تعویض خواهد ماند. بر اساس گفته مسئولان سازنده این بازی، شمشیر سامورایی کاتانا برای جین بسیار ارزشمند است و از ابتدا تا انتهای بازی تعویض نخواهد شد. با این حال کاربران می‌توانند این سلاح را ارتقا دهند و همچنین ظاهر آن را شخصی‌سازی کنند. بسیاری از موارد دیگر در بازی نیز تغییراتی را به خود نمی‌بینند، برای مثال جیسون کانل اعلام کرد کاربران در ابتدای بازی یک اسب انتخاب خواهند کرد که تا انتهای بازی نمی‌توان آن را تغییر داد. البته لازم به ذکر است که اسب انتخاب شده به هیچ‌وجه کشته نخواهد شد و همچنین تفاوت خاصی با دیگر گزینه‌ها ندارد.

پرده‌برداری از جزئیات عنوان مورد انتظار Ghost of Tsushiba

پایان این بازی نیز تک بعدی است و تصمیمات کاربران انتهای داستان را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. کارگردانان این بازی اطلاعات دقیقی از زمان کلی بخش داستانی بازی با کاربران به اشتراک نگذاشتند. فاکس در این باره گفت: «می‌دانیم که کاربران ترجیح می‌دهند یک عدد مشخص را از ما بشنوند، اما با اطمینان باید گفت اگر افراد به دنبال یک بازی با دنیای باز و شخصیت‌های فراوان به همراه کارهای متفاوت برای انجام دادن هستند باید عنوان Ghost of Tsushima را تهیه کنند.» وی همچنین مدعی بود برخی از کاربران قادر خواهند بود یک هفته کامل بازی مورد نظر را تجربه کنند اما با این حال به پایان بخش داستانی آن نزدیک نشوند. شایان ذکر است این عنوان در تاریخ ۱۷ جولای برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حدود ۳۶ درصد کل تاکسی‌های اینترنتی از مسیریاب نشان استفاده می‌کنند ؛ نسخه رایگان سیستم عامل iOS مسیریاب نشان به زودی عرضه می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار