دهمرده در نطق میان دستور:

وزارت خارجه در قبال رفتار قرون وسطایی آمریکا و اروپا واکنش نشان دهد

نماینده مردم زابل در مجلس گفت: وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ، انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتار‌های قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

وزارت خارجه در قبال رفتار قرون وسطایی آمریکا و اروپا واکنش نشان دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: وزارت امور خارجه در قبال شیطان بزرگ و نیز انگلیس و فرانسه که با مردمان خود رفتار‌های قرون وسطایی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کنند، علت این همه انفعال چیست؟

او افزود: مردم از مجلس ولایی انتظار دارند که به مشکلات انباشته شده آنان رسیدگی شود، بنابراین ضرورت دارد با روش‌های علمی،تعاون و همدلی از این فرصت الهی در مسیر خدمت بی‌منت به مردم که بهترین عبادت است، استفاده کنیم.

نماینده مردم زابل ادامه داد: گرانی امان مردم را بریده، قیمت خودرو، اجاره، قیمت مسکن و مسائل دیگر چه توجیهی دارد، به نظر می‌رسد بعضی از مسئولان  برنامه دارند تا جای ممکن مردم را نسبت به نظام، ناامید کنند.

دهمرده  با بیان اینکه مسئولان و وزرا در صحن حضور پیدا کنند و از عملکرد خود گزارش دهند و جوابگوی مردم باشند، گفت: اگر مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل نکند قطعا درصد قابل توجهی از مشکلات حل نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار