سرپرست جدید جهاد دانشگاهی گلستان با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در مراسم معارفه رئیس جدید جهاد دانشگاهی گلستان که با حضور احمد شریفی‌زاده معاون جهاد دانشگاهی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، «رضا ثقفی» رئیس سابق جهاددانشگاهی گلستان تودیع و «سیدعزیز موسوی» به عنوان سرپرست این نهاد معرفی شد.

احمد شریفی‌زاده، معاون جهاد دانشگاهی هم در این مراسم گفت: شروع جهاددانشگاهی از انقلاب فرهنگی بود و اکنون در آستانه چهل سالگی این نهاد هستیم.

او با بیان اینکه امروز جهاددانشگاهی تبدیل به یک درخت تناور و پرثمر شده است که باید از آن استفاده کرد، افزود: این نهاد هفت هزار نیرو، دو پارک علم و فناوری و ۲۳ مرکز رشد داشته و و در سه حوزه فرهنگ، علم و فناوری و اشتغال حضوری فعال دارد.

شریفی زاده گفت: استان گلستان استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که یکی از آن‌ها کشاورزی است، البته گردشگری و دامپروری از دیگر پتانسیل‌های استان گلستان است که جهاد دانشگاهی نیز در این حوزه وارد شده است.

او ادامه داد: پروژه گیاهان دارویی که در قالب دهکده ۱۰ هکتاری در استان گلستان آغاز شده می‌تواند علاوه بر تولید، ارزش افزوده محصولات را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.