پذیرش بیش از ۸ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: ۸ هزار و ۱۰۷ بیمار مشکوک و قطعی به بیماری کرونا ویروس در بیمارستان‌های تامین اجتماعی درمان شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) اهواز در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا به عنوان سانتر کرونا و درمانگاه‌های شهید نریمی و امام حسین (ع) اهواز نیز به عنوان مرکز غربالگری فعالیت دارند.

او با بیان اینکه از اسفند ۹۸ تا کنون، ۲۳ هزار نفر به درمانگاه حاد تنفسی بیمارستان امیرالمومنین اهواز مراجعه کردند، افزود: یک هزار و ۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بودند که در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

جلیلی با بیان اینکه از این تعداد، ۸ هزار و ۱۰۷ بیمار مشکوک و قطعی به این بیماری تحت درمان قرار گرفته و با اقدامات و تلاش جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان بهبود یافتند، اظهار داشت: همچنین بیش از ۶۰ نفر از پرسنل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ارائه خدمات به بیمه شدگان و بیماران در بالاترین سطح ممکن، خواست و اراده مسئولان، کارکنان و مجموعه درمان است، ادامه داد: پزشکان، پرستاران و جامعه خدوم پزشکی با فداکاری و ایثار درحال خدمت جهاد گونه است و اجرِ زحمات آن‌ها نزد خدای متعال محفوظ بوده و ان شاءالله از ثواب و پاداش الهی بهره‌مند هستند.

صادق جلیلی بر قدردانی از زحمات مدافعان سختکوش سلامت تاکید و تصریح کرد: جامعه پزشکی در خط مقدم مبازره با ویروس کرونا قرار دارد و تعهد و مسئولیت پذیری و ایثار و فداکاری آن‌ها شایسته تقدیر و تجلیل است و تلاش می‌کنیم در حد توان و بضاعت، بخشی از زحمات آن‌ها را جبران نمائیم.

او در پایان از مردم خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و سلامتی کادر درمان این بیماری را جدی گرفته و با احساس مسئولیت و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت را در انجام رسالت خطیر خود کمک نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.