در نخستین دوره رقابت‌های پومسه غیرحضوری ایران، هفت مدال ازآن فارسی‌ها شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، تکواندوکاران فارس در نخستین دوره مسابقات آزاد غیر حضوری پومسه کشور به سه نشان طلا، دونقره و دو برنز دست یافتند.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال سیداحسان صداقت از فارس قهرمان شد و محمدرضا محمودی از تهران و احسان یونسی از بوشهر به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده سنی کمتر از ۱۲ سال کمربند قرمز به بالا بانوان فاطمه مهربان از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدیس عبدالهی از البرز نائب قهرمان شد و فاطمه قنبری از خراسان رضوی در جای سوم قرار گرفت.

در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال فاطمه اسدپور از فارس که سرمربی تیم ملی پومسه ایران نیز است عنوان نخست را از آن خود کرد و نرجس شریفی از کرمان و زهره افضل از اصفهان به مدال نقره و برنز رسیدند.

در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال کمربند زرد تا آبی بانوان مانیا قربانی از فارس پس از نگین پور محمدی نجف آبادی از اصفهان، نائب قهرمان شد و سارا چناری دیگر پومسه کار فارسی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال کمربند قرمز به بالا مدال نقره را از آن خود کرد.

در رده‌سنی ۳۱ تا ۴۰ سال هم حامد قربانی زاده و در رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال امیر کارگر، دو مدال برنز را برای استان فارس به ارمغان آوردند.

این مسابقات در راستای اجرایی کردن طرح پویش دست‌هایی خدایی برگزار و همه درآمد حاصله از این رقابت‌ها صرف خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

نفرات اول و دوم این رقابت‌های پومسه غیر حضوری مردان و زنان کشور، مجوز حضور در مسابقه ورود به اردوی تیم ملی را دریافت می‌کنند و به مقام‌های اول تا سوم مشترک نیز حکم، مدال قهرمانی و جوایز ارزنده دیگری اهدا خواهد شد.

نخستین دوره مسابقات آزاد غیر حضوری پومسه کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی در دو گروه مردان و زنان با حضور ۸۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار