۶ سارق حرفه‌ای در سروآباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سروآباد از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از سارقان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ طیب محمدی فرمانده انتظامی سروآباد گفت: در هفته‌های اخیر چندین مورد مربوط به شکایات مردمی مبنی بر سرقت اموال، احشام و موتورسیکلت به پلیس آگاهی تشکیل پرونده شده بود.

او افزود: با تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده و شگرد‌های اطلاعاتی دقیق پلیس ۶ نفر از سارقین حرفه‌ای که اقدام به سرقت اموال مردم کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سروآباد یادآور شد: سارقین دستگیر شده شامل یک باند چهار نفره سرقت موتور سیکلت، یک نفر سارق احشام و یک نفر نیز سارق منزل بودند که در بازجویی‌های انجام شده به سرقت‌های خود اعتراف کردند.

او یادآور شد: از این سارقین ۲ دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد و پرونده تخلف آن‌ها تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه حفظ امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و یا سرقت اموال خود را سریعا به ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

او اضافه کرد: فروردین امسال نیز ۲ نفر از سارقین حرفه‌ای که در منطقه ژاورود بخش مرکزی سروآباد اقدام به سرقت ۶ مورد از سیم‌های برق روستایی کرده بودند با شگرد‌های دقیق اطلاعاتی پلیس دستگیر و روانه زندان شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.