آخرین خبر‌ها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا/ همه نیرو‌های گارد ملی واشنگتن فرا خوانده شدند

با گذشت چند روز از اقدام نژادپرستانه پلیس آمریکا، نقاط مختلف این کشور همچنان صحنه برگزاری تظاهرات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار تصاویر ویدئویی از مرگ جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست ۴۶ ساله آمریکایی، به علت نژادپرستی و خشونت‌طلبی پلیس آمریکا موجی از اعتراض را در این کشور برانگیخته است.

این تصاویر نشان می‌دهد که فلوید در نتیجه رفتار خشونت‌بار پلیس آمریکایی جان خود را از دست می‌دهد. او پیش از مرگ از مامور پلیس که زانویش را روی گردن او فشار می‌داد، خواسته بود که به او اجازه تنفس بدهد. 

با گذشت چند روز از قتل جورج، فلوید، شهروند سیاه‌پوست غیر مسلح آمریکا، به دست پلیس در شهر «مینیاپولیس»، نقاط مختلف این کشور همچنان صحنه برگزاری تظاهرات علیه رفتار نژادپرستانه پلیس است.

آخرین خبرها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا

آخرین خبرها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا
در اعتراضات مردمی علیه نژادپرستی در برخی شهر‌ها، پلیس برخوردی خشونت‌بار با معترضان داشته است.

آخرین خبرها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا
آخرین خبرها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا

آخرین خبرها درباره اعتراضات مردم آمریکا علیه نژادپرستی را در اینجا بخوانید:

استقرار ۱۷ هزار نیروی گارد ملی در شهر‌های مختلف آمریکا

در پی افزایش ناآرامی‌ها در شهر‌های مختلف آمریکا، بیش از ۱۷ هزار نیروی گارد ملی این کشور برای سرکوب معترضان مستقر شدند.

۳ سال پیش
ترامپ خطاب به فرمانداران ایالتی: معترضان را بازداشت و محاکمه کنید

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خطاب به فرمانداران ایالتی گفت: شما باید بر اوضاع مسلط شوید در غیر این صورت شبیه به یک مشت احمق به نظر می‌رسید. باید معترضان را دستگیر و محاکمه کنید. تمام دنیا به سوختن ایستگاه پلیس مینیاپولیس خندید.

۳ سال پیش

تیم والز، فرماندار مینه سوتا در کنفرانس خبری اعلام کرد: مراسم خاکسپاری جورج فلوید روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

۳ سال پیش

اداره پلیس سانتامونیکا در ایالت کالیفرنیا از بازداشت بیش از ۴۰۰ معترض در اعتراضات شب گذشته خبر داد.

۳ سال پیش

هزاران نفر با تجمع در آمستردام، پایتخت هلند خشم خود را نسبت به قتل نژادپرستانه یک شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا اعلام کردند.

۳ سال پیش
مقامات نیویورک برای مقابله با معترضان ممنوعیت آمد و شد وضع می‌کنند

 بیل دی بلاسیو، شهردار نیویورک از احتمال اعمال مقررات منع آمد و شد در این شهر برای مقابله با موج فزاینده اعتراضات ضدنژادپرستی خبر داد.

۳ سال پیش
تظاهرات آلمانی‌ها در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا

صدها آلمانی خشمگین در برلین پایتخت این کشور در اعتراض به قتل جورج فلوید برای سومین روز متوالی در این شهر تظاهراتی را برپا کردند.

این تظاهرات پس از آن صورت گرفت که در روز گذشته حدود ۲  هزار نفر از اهالی برلین ضمن حضور در حاشیه سفارت آمریکا در آلمان از نژادپرستی در این کشور اعلام انزجار کردند.

۳ سال پیش

شهردار واشنگتن دی سی اعلام کرد ممنوعیت دو روزه آمد و شد از ساعت ۷ بعدازظهر به وقت محلی اجرایی خواهد شد.

۳ سال پیش

فرماندار ایندیانا از بکارگیری گارد ملی در این شهر به منظور جلوگیری آنچه آسیب به اموال عمومی در جریان اعتراضات خوانده، خبر داد.

۳ سال پیش

شبکه ان بی سی نیوز تصاویری هوایی از یورش یک تانکر نفت به میان جمعیت معترضان در مینیاپولیس منتشر کرد.

۳ سال پیش
سوختن خودرو‌های لاکچری در آتش اعترضات آمریکا

در اعتراضات گسترده‌ای که از پنجشنبه گذشته در سراسر آمریکا به راه افتاده است، امروز عده‌ای از معترضان به یک نمایندگی شرکتخودروسازی مرسدس بنز هجوم بردند و تعدادی از خودرو‌های موجود در آنجا را به آتش کشیدند.

۳ سال پیش

۵۰ درصد از ایالت‌های آمریکا نیرو‌های گارد امنیتی خود را برای مقابله با معترضان به خدمت گرفته است

۳ سال پیش

۵۰ درصد از ایالت‌های آمریکا نیرو‌های گارد امنیتی خود را برای مقابله با معترضان به خدمت گرفته است.

۳ سال پیش

شهردار آتلانتا بار دیگر از ترامپ خواست تا از تحریک معترضان خودداری کند.

۳ سال پیش

مقامات پلیس شهر نیویورک از بازداشت دست کم ۲۵۰ معترض در جریان اعتراضات شب گذشته خبر دادند

۳ سال پیش

بنا به اعلام شبکه خبری سی ان ان، در جریان اعتراضات شب گذشته در پورتلند، ۱۲ معترض از سوی پلیس این شهر بازداشت شدند.

۳ سال پیش

هزاران نفر در سراسر دنیا، از جمله انگلیس، نیوزیلند، استرالیا و آلمان آلمان برای اعلام انزجار خود نسبت به اقدام نژاد پرستانه پلیس آمریکا برای قتل بیرحمانه یک مرد سیاهپوست ۴۶ ساله تجمعات اعتراضی تشکیل دادند.

۳ سال پیش
شمار معترضان بازداشت شده در آمریکا

بنا به گزارش شبکه خبری سی ان ان، از زمان قتل جورج فلوید تاکنون بیش از ۴ هزار معترض به اقدامات نژادپرستانه پلیس آمریکا بازداشت شده اند.

۳ سال پیش
برگزاری بزرگترین تظاهرات در پایتخت آمریکا

شبکه الجزیره گزارش داد: واشنگتن -پایتخت آمریکا- شاهد برگزاری بزرگترین تظاهرات از زمان آغاز موج اعتراضات در این کشور بود.

خبرنگار این شبکه گفت: پایتخت آمریکا شب گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات از زمان آغاز این اعتراضات بود. پس از این تظاهرات. نیرو‌های امنیتی آمریکا با اعلام مقررات منع آمد و شد، معترضان را از خیابان‌های اطراف کاخ سفید به عقب راندند. شما اکنون شاهد حضور خودرو‌های نظامی گارد ملی آمریکا در این خیابان منتهی به کاخ سفید هستید. دیدن چنین تصاویری در مرکز پایتخت آمریکا عادی نیست.

۳ سال پیش

پلیس شیکاگو اعلام کرده است در تیراندازی‌های روز‌های شنبه و یکشنبه در شیکاگو ۱۶ نفر کشته و دست کم ۳۰ نفر زخمی شدند. مهلک‌ترین تیراندازی در شیکاگو در خیابان نود و پنجم شرقی رخ داد و فردی از داخل خودروی اس یو وی به سمت دو قربانی خود تیراندازی کرد. هر دوی این افراد جان باختند. هنوز هیچ کس در ارتباط با این تیراندازی‌ها بازداشت نشده است.

تیراندازی‌ها پس از آخر هفته پرآشوب در شیکاگو به دنبال درگیری بین معترضان به قتل جورج فلوید با پلیس رخ داده است.

۳ سال پیش
نقشه| اعتراضات در آمریکا

روزنامه نیویورک تایمز نقشه مناطقی  را که در آن‌ها تظاهرات ضدنژادپرستی برگزار و یا نیروهای گارد ملی آمریکا مستقر شده‌اند، منتشر کرد.

در این نقشه نقاط محل برگزاری اعتراضات با رنگ قرمز و ایالت‌هایی که گارد ملی در آن‌ها مستقر شده‌، با رنگ زرد مشخص شده‌اند.

آخرین خبر‌ها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا/ همه نیرو‌های گارد ملی واشنگتن فرا خوانده شدند

 
۳ سال پیش

 لانس باتومز، شهردار آتلانتا، از اخراج دو مامور پلیس و تعلیق سه نفر دیگر به اتهام اعمال خشونت در ماجرای دستگیری دو دانشجو خبر داد.

او در یک کنفرانس خبری گفت وی و اریکا شیلدز، رئیس پلیس، این تصمیم را پس از بازنگری فیلم حادثه شنبه شب اتخاذ کردند.

۳ سال پیش
«معترضان خرابکار نیستند»

یکی از سیاه‌پوستان حاضر در تجمع‌های اعتراضی دیروز مینیاپولیس گفت: کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند از معترضات جنبش عدالت‌خواهی و معترض به نژادپرستی در آمریکا نیستند.

او افزود: ما در تلاش هستیم این کار را به گونه‌ای مسالمت‌آمیز انجام دهیم. ما نمی‌خواهیم این وضع دیگر ادامه داشته باشد. مسئله روشن شد؟ من می‌خواهم در محله‌ای سفیدپوست نشین راه بروم و احساس امنیت کنم. من نمی‌خواهم وقتی پلیس با خودرو پشت سرم قرار می‌گیرد، حس کنم می‌خواهند دستان مرا ببندند و شوکر برقی به من بزنند. مطلب روشن شد؟

این معترض سیاه‌پوست اضافه کرد: من فقط می‌خواهم آزاد باشم و نه اینکه درباره هرگامی که بر می‌دارم فکر کنم، زیرا در نهایت، آن‌ها تصور می‌کنند سیاهپوست بودن، ​جرم است. به نظر آنها در نهایت سیاه‌پوست بودن جرم است. نمی‌دانم چرا؟ زیرا ما همه انسان هستیم. این نگرش آنها، تهوع‌آور است.

۳ سال پیش
درگیری معترضان با نیرو‌های امنیتی در مقابل کاخ سفید

خبرگزاری فرانسه از درگیری تظاهرکنندگان و شرکت‌کنندگان در گردهمایی اعتراضی در مقابل کاخ سفید با نیرو‌های امنیتی خبر داد. نیرو‌های امنیتی برای متفرق کردن جمعیت مجبور شده‌اند از گاز اشک‌آور استفاده کنند.

۳ سال پیش

یک مقام ارشد پلیس نیویورک در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت: شنبه شب طی برگزاری اعتراضات در شهر نیویورک، بیش از ۳۴۰ تظاهرکننده به دست پلیس دستگیر شدند. این اعتراضات تا صبح روز یکشنبه ادامه یافت.

۳ سال پیش
۵۰ نیروی سرویس مخفی آمریکا در واشنگتن زخمی شدند

شبکه فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکایی از زخمی شدن ۵۰ نفر از نیرو‌های سرویس مخفی آمریکا در اعتراضات شب گذشته در واشنگتن خبر داد.

۳ سال پیش
نحوه برخورد پلیس آمریکا با معترضان
 
۳ سال پیش

شبکه الحره با اشاره به استقرار پنج هزار نیروی گارد ملی در برخی ایالت‌های آمریکا برای مهار تظاهرات، افزود اعتراضات به محله تاریخی «جورج تاون» واشنگتن نیز رسید. تظاهرکنندگان ویترین‌های فروشگاه‌های معروف را شکستند. شیشه‌های ویترین‌ها در خیابانی ریخته شد که گردشگران معمولا در سفر به واشنگتن حضور گسترده‌ای در این خیابان دارند.

۳ سال پیش
فراخوان همه نیروهای گارد ملی پایتخت برای مقابله با اعتراضات
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس از فراخوان همه نیروهای گارد ملی در شهر واشنگتن -پایتخت این کشور- برای مقابله با اعتراضات خبر داد.
۳ سال پیش
کمک گرفتن نیروهای امنیتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر برای حفاظت از کاخ سفید
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: نیروهای امنیتی آمریکا برای مقابله با معترضان در اطراف کاخ سفید، از پلیس مبارزه با مواد مخدر این کشور کمک گرفتند.
آخرین خبرها از اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا
۳ سال پیش
نیویورک تایمز: ۷۵ شهر آمریکا صحنه برگزاری اعتراضات شده است

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت: کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی، به دست پلیس این کشور، باعث اعتراضات شدید در دست‌کم ۷۵ شهر آمریکا شده است.

۳ سال پیش
وال استریت ژورنال: مرگ فلوید باعث وقوع گسترده‌ترین اعتراضات چند دهه گذشته شده است

روزنامه وال استریت ژورنال تاکید کرد کشته شدن یک شهروند سیاه‌پوست باعث وقوع گسترده‌ترین اعتراضات چند دهه گذشته در آمریکا شده است.

۳ سال پیش
واشنگتن پست: تاکنون پنج نفر بر اثر خشونت‌ها کشته شده‌اند

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کرد از زمان آغاز اعتراضات در ایالت‌های مختلف این کشور تاکنون پنج نفر بر اثر خشونت‌ها کشته شده‌اند.

۳ سال پیش

گروه انونیم سیتوآیان که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی در سراسر جهان را پوشش می‌دهد، در صفحه توئیتر خود ضمن انتشار ویدیویی اعلام کرد تظاهرات جنبش «جان سیاهپوستان مهم است» در کشور‌های خارجی در حال گسترش است.

۳ سال پیش
آماده‌باش نیروهای امنیتی در لس‌آنجلس

نیرو‌های امنیتی آمریکا در شهر لس‌آنجلس به حالت آماده‌باش در آمده‌اند. پس از اعتراضاتی که در پی کشته شدن یک شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس این کشور‏، صورت گرفت‌‏ نیرو‌های امنیتی آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور برای سرکوب معترضان به حالت آماده باش در آمده‌اند.

 

۳ سال پیش
معترضان در فیلادلفیا چندین خیابان را مسدود کردند

صدها نفر در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیای آمریکا بر ضد نژادپرستی و بیرحمی پلیس این کشور علیه سیاه‌پوستان و قتل فلوید تظاهرات کردند.

حاضران در این تظاهرات با سر دادن شعار و آتش زدن سطل‌های زباله به این وضع اعتراض کردند.پلیس آمریکا هم به مقابله با تظاهرکنندگان پرداخت. تظاهرکنندگان همچنین چندین خیابان را مسدود کردند و بر روی دیوارها شعارنویسی کردند.

۳ سال پیش

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تو کامنتا دیدم دوستان از قطع اینترنت توی واشنگتن میگن که بی اساسه. نهاد های مثل نت‌بلاکس این خبرو رد کردن و خبرگزاری و خبرنگار های مستقر ور واشنگتن هم گفتن قطعی تجربه نکردن. خبرگزاری های خارج از آمریکا که در واشنگتن دفتر داشتن هم رد کردن. ناگفته نماند که جمعیت های بزرگ معترضان روی به خاطر فشار روی شبکه موبایل دچار اختلال شدن.
و اینکه رئیس جمهور آمریکا این اختیارو داره که راه های ارتباطیو در شرایط خاص (مثل شرایط فعلی) میتونه به طور اضطراری و بدون اجازه گرفتن از کسی راه های ارتباطی سیمیو ببنده(این که شامل اینترنت موبایا میشه یا نه جای بحث داره چون این قانون بیش از 80 سال قدمت داره)
Iran (Islamic Republic of)
هادی حرف حق
۰۱:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
این هم از حقوق بشر الان همه اونا که ادعای حقوق بشر رو دارن خدا را شکر لال شدن الان اگه خدایی نکرده این اتفاق تو ایران افتاده بود بعضی از این سلبریتی ها و دشمنان ایران شروع میکردن به پارس کردن
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا مسولین ما به اونا ارازل و اوباش نمیگند؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه نظر من مهم باشه. معترضین در آمریکا هم نادان هستند. دلیلش هم اینه که اگه دولت با شما بد کرده برید سراغ کاخ سفید. اگه پلیس بد کرده برید سراغ ادارات پلیس. آخه چرا شهر خودتون رو آتیش میزنیدچرا خیابان های که خانواده خود شما استفاده میکنه رو خراب میکنید..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نژاد پرستی و تبعیض چیز جدید در آمریکا نیست منتهی جورج فلوید یک جرقه بود که به انبار باروت افتاد.حالا باید به روسیه بگیم پرونده تظاهرات آمریکا رو به شورای امنیت ببره همون کاری که آمریکا با ما کرد
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۰:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نژاد پرستی و تبعیض چیز جدید در آمریکا نیست منتهی جورج فلوید یک جرقه بود که به انبار باروت افتاد.حالا باید به روسیه بگیم پرونده تظاهرات آمریکا رو به شورای امنیت ببره همون کاری که آمریکا با ما کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برخورد پلیس رو با برخورد پلیس ایران قیاس کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه راست میگید چرا وزارت خارجه این خشونتهای پلیس امریکا را محکوم نمیکند و پلیس امریکا را جز سازمانهای تروریستی معرفی نمیکند دلیلش معلومه چ اقا زادهاشون الان دارند با پول مردم تو امریکا خوش گذرونی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ومکرو ومکر الله . چقدر اتش به جان بقیه کشورها انداختند خودشونم یه کم بچشند. باورم نمیشه تو ایران اینقدر امریکایی هست. یه طوری طرفداری میکنن انگار ترامپ شب تا شب نونشونو میده. پناه بر خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جان فلوید کارگری زحمت کش مردی فداکار مدافع حقوق زنان کشته شدن این مرد فرهیخته و جان بر کف را به تمام زنان فعال در عرصه مرد پروری آمریکا تسلیت میگوییم و این حرکت آمریکای جهانخوار را محکوم میکنیم مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخ
انگار برادرت بوده،که اینقدر خوب میشناسیش!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
عالی گفتی چه اشکی میریزنن خبر گذاری های داخلی برای این تازه در گذشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جورج نه جان
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۰۹:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بنی ادم اعضای یک پیکرند
که در افرینش ز یک گوهرند
بله برادرش بوده
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جالبه دولت آمریکا بدون روتوش هم برای بعضی از دوستان خیلی عزیزه...
محض اطلاع دوستان هم اینترنت قطع شد،هم دولتشون گفته ایران و روسیه و چین در اعتراضات نقش دارن،ترامپ هم معترضین به نژادپرستی رو اراذل و اوباش میدونه...
یه سوال دارم.
چرا همیشه یه عده هستن که مرغ همسایشون(دشمنهامون) غازه؟
کاش یکی بهم میگفت چی لیاقت سروری (برای اون عده) رو به ترامپ داده؟
خود تحقیری و خود کوچک انگاری تا کی...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چون تاریخ معاصر رو نخوندن. برن لیست کودتاها، انقلاب مخملیها، جنگها و کشتارهایی که آمریکا توی کشورهای دنیا مسئولشون بوده رو بخونن از این توهم در میان. فکر کردن چون دولت ایران فاسده و امریکا هم دشمنشه پس در نتیجه امریکا خوبه!
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۰۹:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خوب ادمای برعکس اینجورن دیگه
کم دارن
مریضن
نفهمن
بیشعورن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یه سوال پیش میاد؛ اگه حکومت آمریکا مث شوروی سقوط کنه ، بازم پراید گرون میشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بی مزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا اگر دست از تبعیض نژادی و حمایت از نظام سرمایه داری و سرمایه داران و جنگها و خونریزی‌ها بر ندارد شکست و افولش نزدیک نزدیک است.
پس اگر مردم آمریکا حق خود را بخواهند از نظام ظالم آمریکا بگیرند این کار شدنی است.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نظام سرمایه داری به آخر خط رسیده حالا شماها بظاهر ایرانی های دلسوز آمریکا !!!!!چرا اینقدر سنگ نظام شکست خورده و به پایان رسیده را به سینه میزنید ؟؟؟؟من نمیدانم !!!!
فقط این را بگویم که با کیا شدیم هشتاد ملیون خدا !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۵:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
فلوید به چه جرمی دستگیر شد ه بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مثل ایران باید باشند
آزاد و مرفع و وضع اقتصادی عالی بدون هیچ مشکلی
البته چواشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
#پایان آمریکا
#حمایت از تمام معترضان آمریکایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خبر فوری: گرانی کرم های ضد سوختگی در داروخانه های ایران!
به گفته شاهدان عینی غربزده ها دارن آتیش میگیرن...
:))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا در اونجا اینترنت قطع نشده
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام

‏نه تنها اینترنت، بلکه کلیه سرویسهای ارتباطی در واشنگتن قطع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اولا چون شبکه‌های اجتماعی در کنترل خودشونه خیالشون راحته و نیازی ندارند. دوما کی همچین حرفی زده؟ اینترنت واشینگتون رو قطع کردند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یک چیز جالبه که هیچ مقام آمریکایی این آشوبها را به عوامل خارجی و وابسته خارجی نسبت نمیدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برای اینکه هیچ کشوری غیر از آمریکا توی کشورهای دیگه آشوب به پا نمیکنه.این بار آتیشی که خودشون همیشه روشن می کردن توی کشورهای دیگه توی کشور خودشون روشن شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چون هیچ دشمن قدرتمندی ندارن که بتونه داخل آمریکا تاثیر بگذارد ...
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۱۵:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چون اونا خودشون عوامل خارجی آشوب در بقیه کشورا هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا از چیزی که خبر نداری حرف می زنی؟ هم به روسیه هم به چین و هم به ایران نسبت داده شده ولی تو از عمال دولت جنایتکار آمریکا تو ایران هستی و باید به هر صورت که ممکنه ازش دفاع کنی حتی با دروغگویی. این روش امثال شماست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سوزان رایس گفته اغتشاشات آمریکا کار روسیه اس!!!!
ای کاش چیز دیگه از خدا خواسته بودی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سوزان رایس اعلام کرد آشوبها کار روسیه است
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۸:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چون فقط خودشون از این کارها بلدند که آشوبگر به کشورهای دیگه بفرستند و کشورها را درگیر همچین مسائلی کنند، حالا خودشون گرفتار شده اند و مثل خر در گل مانده اند،
یه کم فکر کنید بد نیستا،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پس وقتی کاخ سفید از نقش چین و روسیه در اعتراضات آمریکا صحبت میکند دقیقا منظورش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
قابل توجهتون سوزان رایس ادعا کرده روسیه در آشوبها دست داره و مشاور امنیت ملی ترامپ هم اعلام کرده ایران،‌چین و روسیه در آشوبهای آمریکا دست دارند. البته وقتی ما میگیم آمریکا در اغتشاشات در کشورهای دیگه نقش داره مدرک داریم مثلا صدها کانال ماهواره‌ای و تلگرام و شبکه‌های خبری و رادیو و تلویزیونهای راه اندازی شده به زبان فارسی که ۲۴ ساعته مردم رو مغزشویی می‌کنند ولی آمریکاییها توضیح ندادند ایران تنها با یک شبکه خبری (پرس تی.وی) که آقایون غربی آزادی بیان از شبکه‌های اجتماعی هم حذفش کردند و اکثریت قریب به اتفاق آمریکاییها حتی نامشو نشنیدند چطور می‌تونه حتی کوچکترین تاثیری در شلوغی‌های آمریکا داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چه جالب!!!!؟
ترامپ گفت که این تظاهرات کار چین و روسیه و ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حتما کوری نمیبینی دارن میگن کار ایران و روسیه و چین هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بابا دانشمند، معلومه که آشوبها را به عوامل خارجی و وابسته خارجی نسبت نمیدهد. چون ایالات متحده که داخل کشور خودش که سفارتخونه نداره.
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۰۹:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ندیدی واقعا به روسیه و چین ربطش دادن
چرا ناقص میبینید شماها
Germany
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ظلم همیشه نیست
مردم آمریکا آخر به هدف خودشون می رسند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مردم آمریکا و حکومتشون سرو ته یه کرباسند. اینکه به جون هم افتادند خیلی خوبه. بلکه آشوبها تو آمریکا شدت پیدا کنه دنیا از شرشون حداقل برای یه مدت راحت شه
Iran (Islamic Republic of)
Amir mohamad
۱۲:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حالا شما هم بیا از آب گل آلود ماهی بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باز دمشون گرم اینترنت رو قطع نمیکنن و تموم خبرها و ویدئوها با کیفیت به کل دنیا مخابره میشه،راستی از آتش سوزی و آسیه پناهی و رومینا و کم آبی جنوب چه خبر؟قیمت گوشت و ماشین چی؟مسکن چی؟جوونای مجرد چی میتونن ازدواج کنن؟حقوق کارگر چی؟نماینده ها تو مجلس پیشنهاد دادن هر جلسه به ختم قرآن؟هزینه ی هر دقیقه جلسه تو مجلس چقدر میشه؟بعید می‌دونم ثبت کنی ولی همین که یه تکونی به مغزتون دادم خودش خیلیه،خبرنگاری شرف و جرأت میخاد کار هرکسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خوبه که آمریکا نمیگه این معترضان وآشوبگران وابسته به دولت های خارجی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
شما غربزده ها دیگه آخراتونه ...
زیاد دست و پا نزن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عزیزم کسی رو که خوابه میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده نه. اینا هیچ وقت به مغزشون تکون نمیدن بذار تو توهمات خودشون غرق شن.رسوندن صدای گرفتاری ومشکلات مردم وانتقاد از مسئولان جرات میخواد که اینا ندارن
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس
۱۶:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بله با داشتن جوانان خود باخته و خود فروخته ای همانند امثال تو و وطن فروشان ما انتظار پیشرفت نداریم.
با کیا شدیم هشتاد ملیون
جنوب دریاهایی از آب از زاگرس داره مشکل تنبلی و ناکار آغ مدی را در خودشان و مسولانشان ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اره خیلی خوبه اینترنت قطع نکردن تا فیلم اعتراضات به کل دنیا برسه و آبروشون بره
و دم از مردم سالاری نزنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا معصومی
۱۶:۳۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آخه نادان به تو چی باید گفت؟ تو مگه اونجا هستی؟ چرا دروغ میگی؟ چی بهت میرسه؟ چون تو مغزت تکون خورده می خوای مغز دیگران را هم تکون بدی؟ تو از شرف حرف نزن چون خودت نداری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینجا بخش خخبر بین الملل
Romania
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینترنت همه ی مناطق واشنگتنDC امروز ا ژوئن2020 قطع شد.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اتفاقا امروز اینترنت در بعضی از ایالات قطع شده
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
قطع نشده
Canada
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حالتو می فهمم؛ ذهنیتت ریخته به هم، ناراحت نباش، پیش میاد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حداقل اینترنت واشینگتون رو مطمئنم قطع کردند هر چند نیازی به اینکار ندارند چون همه شبکه‌های اجتماعی دست خودشونه و حرف آخرو خود رژیم آمریکا میزنه. مقایسه امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی با کشورهای دیگه فقط از مغز یه غربگدا بر میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
همیشه یه عده احمق هستند ک خود تحقیر کنند .راستی چی عایدتون میشه اینهمه پا روی ارزشهای والا و باکمالات ایران بزارید و مرغ همسایه رو غاز ببینید .نمونه های کمال و اوج عزت ما شهدا هستند حالم از جماعت خود تحقیر کن بهم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر : پیروزیتان نزدیک است .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین : ای مومنین شما را بشارت می دهم به پیروزی نزدیک .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم :
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ
ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.
فقط باید متحد و هماهنگ و یکپارچه شبانه روزی در سر تا سر کشورتان آمریکا بر علیه نظام سلطه ظالمین و ستمگران نژادپرستان دزدان دروغگویان قلدران اراذل و اوباشهای تروریست جانیان جنایتکاران سیاسان موذیهای توطئه گران و فتنه گران شیاطین نژادپرست خبیثان ملعونین شکنجه گران باجگبران فراعنه برده داران همچون دولت ترامپ فاسد فاسق نژادپرست مقاومت و پایداری و ستیز کنید و هرگز ازشان نهراسید و نترسید تا انشاءالله و به مدد الهی پیروز شوید و نژادپرستان سفاک ناعادل جهنمی را برکنار و نابودشان کنید برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت بریزیتشان ، تا به حقوق بشر انسانی عادلانه و رفع تبعیض در جامعه مدنی و به عدالت اجتماعی و حق حقوق عادلانه شهروندی و عدالت در تقسیم صحیح عادلانه ثروتهای ملیتان و صلح جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده الهیست و عده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفان پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین هستند و خداوند جل جلاله با شما مستضعفان و ستمکشیدکان و مظلومان محرومان بشیریت است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اقا اینها مسلمان نیستند برایشان ایه می خوانی ایه برای جامعه طبقاتی خودمان بخوان.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر : پیروزیتان نزدیک است .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین : ای مومنین شما را بشارت می دهم به پیروزی نزدیک .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم :
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ
ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.
فقط باید متحد و هماهنگ و یکپارچه شبانه روزی در سر تا سر کشورتان آمریکا بر علیه نظام سلطه ظالمین و ستمگران نژادپرستان دزدان دروغگویان قلدران اراذل و اوباشهای تروریست جانیان جنایتکاران سیاسان موذیهای توطئه گران و فتنه گران شیاطین نژادپرست خبیثان ملعونین شکنجه گران باجگبران فراعنه برده داران همچون دولت ترامپ فاسد فاسق نژادپرست مقاومت و پایداری و ستیز کنید و هرگز ازشان نهراسید و نترسید تا انشاءالله و به مدد الهی پیروز شوید و نژادپرستان سفاک ناعادل جهنمی را برکنار و نابودشان کنید برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت بریزیتشان ، تا به حقوق بشر انسانی عادلانه و رفع تبعیض در جامعه مدنی و به عدالت اجتماعی و حق حقوق عادلانه شهروندی و عدالت در تقسیم صحیح عادلانه ثروتهای ملیتان و صلح جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده الهیست و عده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفان پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین هستند و خداوند جل جلاله با شما مستضعفان و ستمکشیدکان و مظلومان محرومان بشیریت است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینجاست که مکر شیطان بزرگ به خودش برمیگرده اوفیی دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اوضاع اقتصادیت خوب شد یا اختلاس و رانت و رشوه و۰۰۰ کشورمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینجاست که مکر شیطان بزرگ به خودش برمیگرده اوفیی دلم خنک شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سیاست همه ی دولتهاست که به معترضین سیاستهای زورگویانه وظالمانه ی خود، عنوان اراذل واوباش گویند وآنها رابکشند!!! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کاملا درست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
شیطون ، راستشو بگو ؛ تورو کشتن یا نه؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کاش در مورد ایران هم حداقل یدونه خبر میزدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برای مسئولان وخبرگزاریها مشکلات بقیه ی کشورها به مشکلات مردم ایران ارجحیت داره حالا اون کشور میخواد سوریه باشه میخواد امریکا باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اصلا ایران مطرح نیست
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
در ایران خبری نیسته
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برای عده ای که فکر میکنند مشکلات فقط برای ملت ایران هست باید این خبر ها بشنوند ، و بدانند که امریکا و اروپا چطور جایی هست ، و همس حلوا تقسیم نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
ندیدی که کوچکترین خبرهای ما را هم آنها منعکس می کنند بعدش هم تحلیل می کنند، بعدش هم مسئولین شان اظهار نظر می کنند و میگن ما همراه شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
در خبر بین المللی دنبال خبر داخلی میگردید؟
آخرین اخبار