۲۶ مورد از محدودیت‌های کرونایی مورد تایید قرار گرفت

استاندار کرمانشاه گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۳۳ مورد محدودیت برای مقابله با کرونا در کرمانشاه تنظیم کرده است که تاکنون ۲۶ مورد از این محدودیت‌ها مورد تایید ستاد مدیریت کرونا استان قرار گرفته است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به روند روبه افزایش بیماری کرونا در استان گفت : تصمیمات جدی‌تری به منظور اعمال محدودیت‌ها و مقابله با بیماری کرونا اتخاذ خواهیم کرد.

او گفت : تصمیماتی امروز و فردا در ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه اتخاذ و ابلاغ خواهد شد که سختگیرانه هستند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم بابت این تصمیمات دلخور نشوند، زیرا اگر این تصمیمات نگیریم با مشکلات بسیاری روبه رو خواهیم شد و هزینه‌های بسیاری می‌دهیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم کمرنگ شده است، گفت: امروز در خیابان‌ها به ویژه در بازار‌ها می‌بینیم که موضوع مقابله با بیماری کرونا اصلا رعایت نمی‌شود.

بازوند با تاکید بر اینکه کرونا قابل درمان نیست و باید تک تک مردم کرونا را مدیریت کنند، افزود: از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و تجمعات را حذف کنند.

او با بیان اینکه باید با کرونا زندگی کنیم، ادامه داد: باید در کنار مقابله با کرونا به فکر معیشت مردم نیز باشیم؛ نمی‌توانیم تصمیماتی را اتخاذ کنیم که معیشت مردم متضرر شود.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار