امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی در کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی فراهم شد

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی مورد نیاز دانشجویان و اعضای هیئت علمی را در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه فراهم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به نیاز دانشجویان و محدود شدن خدمات اطلاعاتی دانشگاه به دلیل شیوع کرونا و نیز درخواست‌های فراوان در خصوص امکان دسترسی به فایل کتاب‌های درسی فارسی اعلام شده از سوی اعضای هیئت علمی، بخشی از عناوین کتاب‌های درسی مندرج در فهرست‌های دریافتی از دانشکده‌ها را تامین کرد.

این منابع با بیش از ۱۵۰ عنوان در زمینه‌های موضوعی ادبیات، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات و حقوق تهیه شده و اکنون روی سامانه‌های کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبایی و سامانه همراه به‌پژوه قابل دسترس است.


بیشتر بخوانید: امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی برگزار می‌شود


تمامی این منابع در درختواره موجود در سیستم کتابخانه دیجیتالی دانشگاه به تفکیک دانشکده قابل مشاهده و دسترس هستند. منابعی که رایگان روی وب و یا روی وب‌سایت ناشران وجود داشته‌اند به صورت تمام متن و در خصوص منابع غیر رایگان، پیوند دسترسی به آن‌ها قرار داده شده است. همچنین برخی منابع دیگر در دست تامین هستند و به زودی به این درختواره افزوده خواهند شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار