رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با راننده و مسافر سیاه پوست!

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است برخورد پلیس آمریکا با دو جوان سیاه پوست این کشور را که با خودرو در حال عبور از خیابان بودند نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که کشته شدن دلخراش یک مرد سیاه پوست آمریکایی توسط یک افسر پلیس سفیدپوست آتش زیرخاکستر اعتراضات شهروندان آمریکایی به نژادپرستی در این کشور را به یکباره روشن کند. غروب روز دوشنبه به وقت آمریکا بود که این مرد سیاه پوست در شهر ایندیاناپلیس توسط چند پلیس سفیدپوست و در کف خیابان آن هم در روز روشن خفه شد.

اما این اتفاق تنها بخشی کوچکی از واقعیت‌های ساختار نژادپرستانه جامعه آمریکا را نشان داد. رنگین پوستان اعم از زردپوستان، سرخپوستان و سیاه پوستان همواره در جامعه آمریکا مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفته اند. پس از آغاز بحران کرونا در آمریکا این زردپوستان آمریکایی بودند که مورد حملات نژادپرستانه جامعه آمریکا قرار گرفتند. اکنون نیز پس از کشته شدن یک سیاه پوست و آغاز اعتراضات مردمی این سیاه پوستان هستند که مورد تبعیض پلیس نژادپرست این کشور قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: اقامه نماز تظاهرکنندگان در مقابل نیرو‌های پلیس آمریکا


ویدئویی که بطور گسترده در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است این رفتار تبعیض آمیز و نژادپرستانه پلیس آمریکا را به تصویر می‌کشد. این ویدئو به خوبی نشان می‌دهد که ماموران پلیس به خودرویی که یک زن سفیدپوست در آن نشسته اجازه عبور داده و سپس خودرویی را که دو جوان سیاه پوست در آن حضور دارند متوقف می‌کنند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود ناگهان بیش از ده مامور پلیس خودرو را احاطه کرده و از دختر جوان سیاه پوست می‌خواهند تا شیشه را پایین بیاورد. لحظاتی بعد پلیس اقدام به پنجرکردن باد لاستیک خودرو کرده و سپس شیشه سمت راننده را که یک پسر سیاه پوست است می‌شکنند. ماموران پلیس سپس این پسر جوان را از خودرو بیرون کشیده و یکی از آن‌ها با مشت و لگد به جان این جوان می‌افتد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بیشتر از 20 تا پلیس ضد شورش تا دندان مسلح که کل خیابون رو گرفتن, ولی باز هم تصمیم میگیرن شیشه ماشین رو بشکنن و شوکر استفاده کنن.

بعد میان توضیح میدن به مردمشون که این ها خلافکار بودن... ما هم باور کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
زمانش فرا نرسیده فرمانروایی یزدانی ایران را بر پا کنیم و ریشه ی نژاد پرستی را بخشکانیم.اینا تنها با تیغ تیز شیر بچه های حیدر کرار درست میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
نظام دیکتاتوری و نژاد پرست آمریکا
برای کسانی که هنوز چشمهای خود را بسته اند خوب عیان شده حالا بسته به انصاف خودشان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وحشی ها
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
این صحنه رو که دیدم یاد فیلم WWZ افتادم فقط جای زامبیا رو پلیس بازی میکنه
آخرین اخبار