پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پنج سالنه می‌شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد پنج سالنه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی حسن زاده مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد که قبل از این با ۴ سالن در حال ساخت بود به همت موسسه بهمن سبز و حمایت حوزه هنری به یک سالن چهار فصل روباز مجهز خواهد شد.

او افزود: پروژه احداث نخستین پردیس سینمایی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و به زودی آماده بهره برداری در سال جدید سینمایی می شود.

حسن زاده اضافه کرد: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با برخورداری از ۴ سالن سینمایی هر کدام به ظرفیت‌های ۲۳۴، ۶۹، ۶۹ و ۶۲ صندلی و یک سالن روباز چهارفصل، پیش از این یک سینمای تک سالنه با قدمت بیش از ۵۰ سال بود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توسعه و بازسازی این سینما از آذرماه سال گذشته در قالب طرح توسعه سینما‌های سراسر کشور، توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری آغاز شد و بودجه کل این پروژه به صورت ملی است.

حسن زاده گفت: اضافه شدن ۳ سالن جدید به این مجموعه، احداث یک سالن روباز چهارفصل، بازسازی کامل نمای بیرونی، دکوراسیون داخلی و لابی خروجی سینما، طراحی یک سالن ویژه کودک، بروزرسانی تجهیزات فنی و نمایشی، تعویض کامل صندلی‌های فرسوده و تجهیز آن به امکانات روز و احداث کافی شاپ و فودکورت نیز از دیگر بخش‌های این طرح است.

گفتنی است: پردیس سینمایی بهمن شهرکرد یکی از دو سینمای استان چهارمحال و بختیاری است که با توسعه آن، مخاطبان این استان می‌توانند با وجود چندین سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کند. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا ابتدای تابستان این سینما آماده افتتاح خواهد بود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.