ویژه برنامه‌های صدا و سیما در سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد

صدا و سیمای مرکز فارس همزمان با سالروز رحلت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ویژه برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت این رخداد‌های مهم تاریخی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا باغبان منش معاون سیمای مرکز فارس در خصوص ویژه برنامه‌های سیمای فارس در سالروز رحلت امام (ره) اظهار کرد: ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) و ۱۵ خرداد به صورت زنده با عنوان «در سوگ یار» در ساعت ۹ صبح ۱۴ خرداد و «حماسه خونین» در ساعت ۱۶ در روز ۱۵ خرداد از سیمای مرکز فارس تهیه و به صورت زنده پخش خواهد شد.

باغبان منش اضافه کرد: سیمای مرکز فارس نیز بیش از ۱۲ عنوان برنامه ویژه سالروز رحلت امام و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در نظر گرفته است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برنامه صبح گاهی  «صبح پارسی» به صورت زنده اشاره کرد که این برنامه در این ایام به صورت ویژه پخش خواهد شد.

او افزود: برنامه کاشانه مهر نیز به صورت زنده با محوریت خانواده در این ایام پخش خواهدشد، این در حالی است که ویژه برنامه نگاه روز نیز با حضور کارشناسان امر در این ایام به نقش امام در انقلاب می‌پردازد.

یاسر جمالی معاون صدای مرکز فارس هم بیان کرد: از جمله ویژه برنامه‌هایی که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) از صدای مرکز فارس پخش خواهد شد برنامه «در سوگ آفتاب» است این برنامه به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به منظور ارائه الگویی مناسب از زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی ایشان برای پخش از شبکه‌های سراسر کشور تدارک دیده شده است.

جمالی اضافه کرد: برنامه‌هایی برای گرامیداشت سالروز خیام خونین ۱۵ خرداد شامل بسته‌های صوتی از کلام امام (ره) پیرامون قیام ۱۵ خرداد، بسته‌های صوتی از کلام رهبر معظم انقلاب در مورد حماسه تاریخی ۱۵ خرداد، بسته‌های صوتی شنیدنی از شاهدان عینی در قیام ۱۵ خرداد، بسته روز شمار از ۱۵ خرداد ۴۲ تا ۱۸ فروردین ۴۳ که همزمان با دستگیری حضرت امام تا آزادی ایشان است تدارک دیده شده است.

کرمی معاون اطلاعات و اخبار سازمان صدا و سیمای مرکز فارس نیز گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز فارس نیز در طی این مدت نسبت به پوشش خبری و رسانه‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال بیانگذار انقلاب اسلامی می‌پردازد.

همچنین خورشید سوار معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص اقدامات این مرکز در فضای مجازی همزمان با سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد بیان کرد: این مرکز در فضای مجازی نیز نسبت به تولید و انتشار بسته‌های مرتبط با خاطرات رحلت امام خمینی (ره)، عکس نگاشت با موضوع جایگاه و تاثیر قیام ۱۵ خرداد درشکل گیری نهضت جهانی انقلاب اسلامی و پوشش خبری و رسانه‌ای بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.