بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه ، دکتر لک مسئول آموزش معاونت پرستاری وزارت بهداشت، از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بازدید کرد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در بازدید از بیمارستان آموزشی درمانی آیت الله طالقانی آبادان گفت: وضعیت رسیدگی کادر درمان به بیماران، دربخش های مختلف بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان، رضایت بخش است و از تلاش های بی وقفه و جهادگرانه مدافعان سلامت در آبادان تشکر میکنیم.

او آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آبادان را نگران کننده دانست و اظهار کرد: از شهروندان تقاضا میکنم علاوه بر رعایت توصیه های بهداشتی در خانه ماندن را جدی بگیرند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارانی که پس از بهبودی مرخص می شوند نیز باید در خانه بمانند و بیمارانی که قرنطینه خانگی برای آنان تجویز می شود آن را به خوبی رعایت کنند.

دکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت هم کمبود نیروی پرستاری در بیمارستان های خوزستان را یک مشکل بیان کرد و گفت: با مدیریت های صورت گرفته مانند؛ کاستن از حجم عمل های انتخابی و جذب نیرو از دیگر استان این مشکل تا حدود رفع شده است اما باید برنامه های جدیدی برای بازتوانی پرستاران جهت جلوگیری از ابتلا به سندرم فرسایشی آنان، ترتیب داده شود.

 در این بازدید دکتر سلمان زاده ریاست دانشکده علوم پزشکی و حسینجانی مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به همراه دکتر حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، حضور داشتند.

همچنین معاون پرستاری وزارت متبوع ضمن بررسی روند رسیدگی به بیماران بستری، از نزدیک با کادر پرستاری حاضر دیدار و در جریان مشکلات و پیشنهادات مطرح شده قرار گرفت.

در ادامه این بازدید باشگاه پالایش نفت آبادان  مدال برنز مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیايی خود را به کادر بیمارستان طالقانی آبادان اهدا کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.