باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

آغاز مجلس یازدهم برای غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران متفاوت‌تر از دور پیش شده است.

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌بردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اسدی بیدمشکی؛ آغاز مجلس یازدهم برای «غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت» متفاوت‌تر از دور پیش شده است. برخی نمایندگان در چند روز گذشته با اعتراض به اعتبارنامه او و سید کاظم دلخوش اباتری از صومعه‌سرا و حسین محمدصالحی از فریدن و فریدون شهر و چادگان، حضور این سه نفر را به چالش کشیدند و به اصطلاح روی صحت اعتبارنامه‌هایشان «إن قُلت» آوردند.

ادامه این چالش از جایی خبری‌تر می‌شود که تعدادی از نمایندگان در فضای مجازی اعلام کردند برای اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون، تهدید به حمله مسلحانه شده‌اند.

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

به گفته برخی، دلیل معترضان به اعتبارنامه این نماینده، موضوع‌هایی، چون رانت‌خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ای از راه‌های مختلف در دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های تابعه و بخش عمومی است.

بیشتر نمایندگان معترض از حوزه انتخابیه تهران هستند؛ مالک شریعتی نیاسر و احمد نادری از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در روز‌های اخیر در پیام توییتری ضمن انتشار نامه‌های اعتراضشان خطاب به حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، ریاست شعبه ۱۲، به تهدید‌ها اشاره کردند.

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

در نامه منتشر شده، جعلی بودن مدرک دکترای تاجگردون، ایجاد شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی، کسب منافع اقتصادی ویژه از طریق رانت، سودجویی از طریق سوء استفاده از جایگاه نمایندگی، صرف هزینه‌های هنگفت ناسالم در دوره تبلیغات و دیگر شائبه‌های مشابه به عنوان موارد ادعایی نمایندگان آورده شده است که بر اساس نوشتار آنها، مستندات ادعایشان را هم پیشتر به شعبه ارائه کرده‌اند.

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

مجتبی رضاخواه، نماینده تهرانی معترض دوشنبه همین هفته در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که با پیام‌ها و تماس‌های تلفنی تهدید مسلحانه شده است؛ او افزود که بیشتر این تهدید‌ها با پیش شماره ۰۹۱۷ مربوط به حوزه انتخابیه تاجگردون اتفاق افتاده و اگر ما پیش از درخواست اعتراض به اعتبارنامه، دلایلی برای اعتراضمان داشتیم، اکنون علاوه بر آن علت‌ها، موضوع جدید تهدید مسلحانه هم وجود دارد؛ یعنی کسی که چنین رفتار‌هایی از خودش و طرفدارانش رخ می‌دهد، شأن نمایندگی مردم ایران را ندارد.

احمد نادری هم در توییتر، از تهدید برخورد با اسلحه گرم پرده برداشت؛ او نوشت: «قبل از انتخابات هم نظام را تهدید کرده بودند اگر صلاحیت ایشان تأیید نشود، درگیری مسلحانه اتفاق می‌افتد.»

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

۹ صبح امروز، زمان بررسی اعتراض‌ها در شعبه‌های مربوط بود؛ در حالیکه یک منبع آگاه از جمع‌بندی نتایج بررسی اعتبارنامه نماینده گچساران و باشت در بعدازظهر امروز، دوشنبه ۱۲ خرداد ماه به گروه مجلس باشگاه خبرنگاران جوان خبر داده بود، مالک شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: این نشست که قرار بود ساعت ۹ صبح امروز به دعوت ریاست شعبه۱۲، حجت الاسلام موسوی لارگانی برگزار شود، به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد افراد حاضر به روز‌های آینده موکول شد.

به گفته احمد نادری، تاجگردون در این جلسه حاضر نبوده است و معترضان، نامه‌ای جداگانه به شورای نگهبان برای رسیدگی بیشتر به اعتبارنامه تاجگردون ارسال کرده‌اند.

شریعتی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: حدود هفت نفر از معترضان به اعتبارنامه نماینده مذکور، همان ساعت اعلام شده در محل شعبه حاضر شدند، اما تعداد نمایندگان تا ساعت ۱۰ صبح به حد نصاب که ۱۲ نفر است، نرسید و جلسه به روز دیگری موکول شد.

از سوی دیگر تاجگردون ۳۰ فروردین امسال در توییتر، تصویری از یادداشت خود قرار داده و نوشته است: یادداشتی در مورد زمانی که بر رد صلاحیت‌ها دامن زده شد و هجمه‌های بسیاری وارد کردند. این یادداشت، جواب همه آنهاست.

تاجگردون در گردونه تشخیص اعتبار/ اسلحه گرم، پارلمان را زودتر به تابستان می‌برد

بر اساس ماده ۳۰ آیین نامه داخلی مجلس، شعبه به مدت ۵ روز فرصت اعلام نظر دارد و هیئت رئیسه پارلمان وظیفه تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده را دارد که به گفته مالک شریعتی، فرصت ۵ روز کاری برای پیگیری موضوع داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیکزاد
۲۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
جناب تاجگردون فقط یک ایراد را پیگیری میفرمایند! موارد دیگر را چرا جواب نمیدهند و اتفاقاتی که در منطقه ایشان بمنصه ظهور رسیده و خدای نا خواسته انجام خواهد شد !تحمیل هزینه به مملکت میباشد !!که بهتره یه حق و حقیقت تن داده و از تهدیدهای آنچنانی حذر بفرمایند.خدا خیرشان دهد.
Germany
حسين
۰۱:۳۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
تهديد با اسلحه؟مگه اينجا تگزاسه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
واقعا حکومت علی وار که مانند موی کفتار هجوم ببرند بهشون واسه قبول مسئولیت همینه با زور اسلحه ، یکی از نمایندگان قبلی محلس که مال استان فارس هست هم در گرانی دلار کلی پول با همدستان زد به جیب و الان هم تو شمال ویلا سازی داره کلی ادمم استخدام دولت کرده رد صلاحیت سگشد با پا درمیانی یکی از افراد صلاحیت تایید و الان نماینده مجلس هم شده واقعا کشور از دست در رفته احتکار ، دزدی ، رانت ، پارتی کل مملکت و گرفته فقط کاش نام اسلام و بر می داشتیم چون داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
واقعا واسه اون هایی که این ها رو تائید می کنن متاسفم!
Iran (Islamic Republic of)
گچسارانی
۱۲:۳۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تاج گردون یعنی مافیا و رانت یعنی درست کردن شبکه رسانه ای و مسلحانه
اگر مجلس انقلابی میخواد به وصیت نامه امام عمل کنه اعتبار نامه ایشون رو نباید تایید نکنه
اگر هم در نهایت تاییدش کردند بدانید این مجلس هم کارایی نخواهد داشت و میخواد ادای انقلابی گری در بیاره
لطفا این پیام رو به قالیباف برسونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
من یک مقدار شناخت کم دارم .. ایشان خود شیفته تشریف
دارند
-
خندان
۰۸:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
آقای شریعتی نیاسر برادر عزیز شما هم که با رانت وارد دانشگاه شدی و دکتری تو گرفتی مثل شما و آقای نرادیان کوچکسرایی که خودتون با رانت اینور انورشدید چی میگید.
حیف که کسی نیست به داد مردم برسه و این فیگور گرفتن ها دردی رو دوا نمیکنه اگه راست می گی از خودت شروع کن که بدون دادن آزمون چه جوری وارد دانشگاه شدی و الان نیز چه جور تونستی وارد مجلس بشی حیف که کسی نیست به فریاد آدم های طبقه پایین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
البته از این دست زیاده مثل برخی نمایندگان قبلی که بار اول تایید نشدند ولی با لابی گری تایید شدن و با پول رای آوردن الانم همه منتقدانشون رو با پرونده سازی دادگاهی کردن .
همچنان سیاهنمایی و منافق گری در برخی حوزه ها پیشتاز است
قدرت بدست ظالمان=له شدن مظلومان
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
Taha
۰۷:۲۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
هجمه ای هم که به این آقایون وارد می کنند با مال ما فرق داره.
به ما هجمه وارد میکنند به اینا حجمه!!!!؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
امت واحده رسول الله ص امت حزب الله رو از تحدیداتتون با اسلحه گرم و سرد هراسی نیست و از ملامت ملامت کنندگان منافقین هم هراسی ندارند و توجهی نمی کنند امت یکپارچه متحد حزب الله به کسی تعهد نداده که اگر خللی یا جرمی در نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران عزیز و سرافراز وارد کنند ازشون حمایت می کنند تا آخر ، خیر مقتدرانه برکنارشان می کنند هر آنچه حق و عدل و عدالت است در داوری و قضاوت عادلانه مقتدرانه و قدرتمندانه صورت می گیرد و اگر اینان نسبت به مردم بی عدالتی کردند و حق الناس گردنشان باشد بدون اقماض برکنار خواهند شد و قوه قضائیه به جرمهاشان رسیدگی موشکافانه و شفاف خواهد کرد الحمدالله علی کل نعمت هنوز قحط الرجال مومنین انقلابی امت حزب الله نیست . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
خدا کنه تمامی این حرفها و اختلافات فی مابین نمایندگان محترم تهران و گچساران دروغ و شایعه باشد و همچون گذشته با همدلی و اتحاد بایکدیگر مشکلات را برادرانه و دوستانه حل و فصل کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۶:۵۸ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
انظارحداقلی مااینست این عناصررانگدارنددرمجلس بماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جناب تاجگردون اگربه فرض محال همه ادعاهادر مورد شما و فساد شما هم کذب و غیر واقعی باشد تبلیغات شما در انتخابات و بریر و بپاشهای شما که من شخصا شاهد ان بودم دلیلی واضح بر نادرستی و فساد شماست و شما صرفا و صرفا ور حقیقت مستقیم و غیر مستقیم با خرید تک تک رای ها و هزینه برای تک تک رای ها انتخاب شدید
Iran (Islamic Republic of)
قلا دامو
۰۵:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اینکه ایشون شرکت داره یا نه خب خیلی راحت قابل بررسی هست توسط مسئولین.بعد هم ملت ایران شاه و با اون همهکقدرت و ثروت به زیر کشیدن چرا باید از یک نماینده بترسند خیلی بده. بعد هم افرادی که این همه تلاش می کنن نماینده بشن از هر راهی یک ریگی به وفششون هست نه اینکه هدفشون خدمت باشه.هیچکس برای خدمت به مردم انقدر خودشو به آب و آتش نمی زنه فقط برای سود و منفعته.مطمئن باشید.بعد هم هر چی بد بختی تو کشور داریم از گرانی و این همه بی سرو سامانی همش مقصر مجلسه که فقط دنبال این چیزها بودن نه حل مشکلات مردم.دولت که فقط مجری قو انینه.
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۰۵:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام . واقعاً این امر برای بنده و خیلی‌ها مثل بنده باعث تعجب و البته تأسف و تأمل که چطور شورای نگهبان صلاحیت آقای
غلامرضا تاجگردون رو تأیید کردند !؟ من اصلاً کاری ندارم به مدارک جعلی یا غیر جعلی که آقای غلامرضا تاجگردون ارائه دادند یا به هیچ عنوان کاری ندارم به این مسئله که میگن ؛ آقای تاجگردون یک شبکه خانوادگی و فامیلی در دستگاه‌ها و شرکت‌های مختلف دولتی و غیر دولتی راه انداختند و منافع اقتصادی ویژه‌ای کسب می‌کنند و یا از طریق رانت خواری و سودجویی و سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی و دست‌درازی به بیت‌المال و راه‌اندازی و مدیریت هفتاد شرکت دولتی و خصوصی در کارنامه کاری‌شون هستش ، این مسائل به من مربوط نمی‌شه . چون اصلاً تخصصی در این زمینه‌ها ندارم که بخوام الان راجبشون اظهارنظری بکنم . اما این شائبه برای بنده و آحاد مردم جامعه به وجود میاد که آخه چطور ممکنه که یک نامزد انتخاباتی یا نماینده‌ایی که قبل از انتخابات ، فقط در حوزه‌ها و متینگ‌های انتخاباتی‌شون با خرج‌های ( صدها میلیون تومانی ) و راه اندازی مجالس رقص و آواز در کشور به شهره رسیدن ، در مجلس شورای اسلامی بیاد برای مردم ایران کار درستی انجام بدند !؟ و از مردم مستضعف و مستمند بتونن خالصانه و صادقانه دفاع و دلسوزی بکنند !؟ و حتی برای خود کشور قانون گذاری درست و انقلابی انجام بدند ؟ این موضوعات امروز و فردا برای همه‌ی مردم کشور شائبه بوجود میاره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
صلاحیت احمدی نژاد با آنهمه خدمت و ساده زیستی را رد می کنند و این را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کار شورای نگهبان در تائید صلاحیت ها بی نقص بوده و تنها ایراد وارده به شورای نگهبان تنها تائید صلاحیت تاجگردون و حسنود حامیان اصلی زنگنه وزیر مافیا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وقتی نمایندگان اینچینی با این همه مسئله ریز و درشت نماینده می شوند نباید انتظار داشت مجلس انقلابی و در رأس امور باشد.مجلس برآمده از این افراد مجلس رانت و ترجیح منافع شخصی و مایه دارها بر منافع مردم و کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۲:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اقای تاجگردون شهر گچساران نوسازی کرده به جز محله سادات ک وام های کم بهره و بلاعوض داده و داره درست میکنه ،فکر میکنم این کارا برای این مردم کم توقع راضی کننده هست و اقای تاجگردون دوست دارن هرچند ممکنه همه این کارهایی ک گفتین کرده باشه ولی در کل برای مردم این دو شهر بد نبوده این اقا
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۲:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
من نمیدونم تاجگردون خورده یا برده ولی اگه یه چرخ تو شهرستان های استان کهگلویه و بویراحمد می زدین تفاوت گچساران با بقیه شهرستانها و حتی خود یاسوج ک مرکز استان رو می دیدید تاجگردن کل روستا های حوزه انتخابیش رو برق و اب و گاز و سنگ فرش کرده ، تاجگردون تو هر حوزه ای از استان کاندید بشه اکثریت ارا رو بدست میاره
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب گرامی زاده
۰۲:۲۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
شماها قضاوت نکنید ما در گچساران میدونیم هیچ کس نمیتونه حق مردم گچساران رو بگیره از تهرانی ها بجز ایشون .۴۵ درصد نفت کشور در گچساران تولید میشه بزرگترین گاز خاورمیانه تو این شهرستان از فقر و بدبختی همه معتاد شدن .
اینقد انتقاد نکنید وقتی کسی رو نمشناسید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
متاسفم برای ارگان های نظارتی کشورم که فردی رو که مسجل هست برای خیلی ها عدم صلاحیتش تاییدش میکنند، در عدم صلاحیت این آقا برای نمایندگی در مجلس کلیپ های پخش شده از کمپین انتخاباتیش بس هست و نیازی به هیچ مدرک دیگه ای نیست ولی چه کنیم که در این کشور مصلحت بر قانون و اخلاق و همه چیز ارحج هست و قانون فقط و فقط برای اقشار ضعیف صد در صد اجرا می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
شماها چرا دست از سر مردم بر نمی دارید .بابا اگه چیزی تو چنته داشتید تا حالا نشان داده بودید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
نفوذیهارو دانه به دانه به زباله دان تاریخ خواهیم فرستاد منافق دزد پوستتان را مانند اربابانتان خواهیم کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا ایشان؟ قحط الرجال در گچساران بود؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نریمان
۰۳:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
آره واقعا یعنی به جز آقای تاجگردون کسی به خصوص تو نماینده های تهران وجودنداره که رانت خوار باشه
الا ماشالله هست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تصور می‌کنم جعلی بودن مدرک تحصیلی آقای تاجگردون واقعیت داشته باشه؛ فردی پس از این همه سابقه حضور در مجلس، هنوز املای درست “هجمه” را نمی‌داند و آن را در پستش، با املای “حجمه” می‌نویسد؛ این دلیل باطل بودن مدرک ایشان؛ در ادامه هم این‌قدر تلاش جهت برگزیده شدن در انتخابات، بعید می‌دونم دلیلش خدمت به مردم باشد؛ من دلیل دیگری را برای تلاش ایشان جهت منتخب شدن متصور هستم؛ و آن این است که، همچنان تمایل به کاسبی از طریق رانن دارند. مثل خیلی‌های دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پس تو هم بیسوادی نتوانستی بنویسی رانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حرف ن و ت رو صفحه کلید کنار هم هست ممکنه اشتباه بزنیم
ولی حرف ه و ح از هم فاصله دارن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای تاج گردون جای شما تو مجلس نیست شما باید یه مطبخ باز کنید و غذا بیرون بدی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا کسیو که مشروعیتشو شورای نگهبان و مقبولیتشم مردم تایید کردن الان اعتبارشو برای حضور تو مجلس زیر سوال ببرن؟
شورای نگهبان از تاج گردون میترسه؟
تو انتخابات گچساران تقلب شده؟تاج گردون واقعا رانت خوار و... هم باشه اینهمه محبوبیتش تو گچساران و باشت برای چیه؟کاش همه رانتخوارا و دزدا تو این مملکت مثل تاج گردون بودن

میدونم نظرمو تایید نمیکنید(عادیه البته از رسانه های مدعی مثل شما چیز غیر از اینم انتظار نمیره) ولی خاصم خودتون بخونید و یه خورده درباره این حرفم فک کنید.والا ما نه ضد انقلابیم نه شریک تاج گردونیم و نه هیچ چیز دیگه.فقط دنبال شفافیتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای دکتر "خاصم" اشتباهه "خواستم" درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چون شورای نگهبان فقط می تونه از ۴ جا و تو مدت زمان معین استعلام کنه و اگه یکی از این منابع دیرتر از موعد جواب بده دیگه شورای نگهبان نمی تونه از این استعلام استفاده کنه و فقط مجلس می تونه این کار رو بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خواستن دواشتباه در یک کلمه؟
کلمه شدی هیجده!
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۳:۳۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
علی جان شما هم که مثل آقای دکتر! تاجگردون که "هجمه" رو نوشته "حجمه"، غلط املایی داری داداش!
" خواستم" درسته نه "خاصم"
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۲۲:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بنام خدا .این اقدام نمایندگان مجلس درخور ستایش است.اقای تاجگردون لیاقت وشایستگی نمایندگی مردم ایران را به هیچ وجه ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
میگم تائید صلاحیت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مکه شهر هرته که تحدید با اسلحه میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اون بالا که نوشته تهدید نه تحدید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
تهدید درسته نه تحدید این تهدید یعنی ترساندن این یکی تحدید یعنی حد و مرز جایی را مشخص کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم برای چنین کسانی که ۲ تا ترقه و فشفشه رو با عنوان صرف هزینه های هنگفت تلقی میکنند.
Denmark
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حتما از آدمهاش هستی.تیر وترقه هم بود برا نماینده زشت بود. البته بیشتر شبیه افتتاحیه المپیک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
شما هم حتما زخم خورده ای
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۲:۳۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حتما اون هزینه رو هم به تو داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
شاید تو هم از اونایی هستی که تهدید به اسلحه گرم کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با لیاقت تر از ایشان در مجلس وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
واقعا متاسفم.افرادی مثل تاجگردون رو مردم انتخاب کرده اند که گند زده اند به مملکت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم . جـُک قشنگی بود کلّی خندیدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
تا افرادی مثل شما هستن بایدم وضع کشور این باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
آخه آدم ساده همین تاجگردون تو این چند دوره نمایندگی چه گلی به سر حوزه انتخابیه خودش زده؟؟؟؟؟؟
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
لطفا شما بگوید کدوم نماینده مجلس یازدهم از تاجگردون صلاحیت بهتری دارند ای اقوام لر چرا اینقدر تخریب میکنید و کسی که واقعا به مردم خدمت کرده و توانایی عرض اندام در قبال سایر نمایندگان کلان شهرها دارد را اینقدر نه سنجیده تخریب میکنید چرا من یک نورآبادی هستم بی طرف ولی خدمات بی دریغ تاجگردون دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مجلس شده رانت وباندبازی
Iran (Islamic Republic of)
علـی خـانـی
۲۰:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
فسـادهـای مـالـی و سیـاسـی غـلـامـرضـا تـاجگـردون بـرای همـه محـرز شـده اسـت. امـیدوارم کـه اعتبـارنامـه اش تـایید نشـود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پس چطوري تأييد صلاحيت شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
گفت اگر رد صلاحیتم کنید یک شهر رو با تفگ میارم میندازم بجونتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تاجگردون مرد توانایی هست البته دراین مجلس جایگاهی ندارد تکلیف این آقایان معلومه
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۲:۳۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یکی از توانمندی هاش هم اینه تورو برده گذاشته توی یکی از اون ۵۲ شرکت
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۹:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
وای از روزی که جبهه انقلابی دنبال کارهای حاشیه ای بیفتد...
مردم از شما کار می خواهند نه شو بازی آقایان نادری و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بسشه دیگه ...وقتی چنددوره تاجگردون نمایندهشده باند درست کرده ..بعد نظام رو تهدید کرده به درگیری؟؟؟؟؟الان از مجلس بیرونش کنین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تاجگردون تائید صلاحیت نشده بود وقتیکه تهدد به برخورد مسلحانه طرفدارانش با این رد صلاحیتش را اعلام کرد .صلاحیتش تائید شد و به مجلس راه پیدا کرد .میتوانید متن تهدیدش را در اینترنت جستجو کنید.مثل غرب وحشی وحشی
Iran (Islamic Republic of)
یوسفی فرد
۲۲:۳۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یعنی نیروهای امنیتی ما که استکبار رو به زانو در آوردن از تاجگردون ترسیدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جناب یوسفی فرد مصلحت سنجیه نه ترس هر اقدامی رو نمیشه هر زمانی انجام بدیم حوادث ده سال اخیر و هزینه هاش برا مملکت رو یه نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کسی که توی پیام رسان های خارجی مثل توییتر حضور دارد نباید زیاد کباده اعتبار نامه و منافع ملی رو به دوش بکشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مشکل اینجاست که اکثر دولتمردان دو توییتر حضور فعال دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تا زمانی که خودمون زیر ساخت نداریم و دولتمردان لیبرالی در راس کارند .مجبوریم استفاده کنیم از این ظرفیت ..تاجگردون باااااید برود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نماینده ای که برای رای جمع کردن ناهار و شام میده بدرد آشپزخانه ننش میخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اکثرقریب به اتفاق اینهای که تو مجلس بودن وهستن همه شام ونهارهای مفصلی دادن یا خبر نداری یا انصاف
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۸:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مملکت مگه تگزاسه؟ الآن نیاز به یه صادق خلخالی است. همه این آشغال های وطن فروش رو بذاره سینه دیوار. یعنی چه که به صلاحیت یه نماینده اعتراض میکنن اونوقت با اسلحه گرم تهدید میشن؟
حالا باید متوجه بشیم که توی مجلس چه خبره.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۸:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای تاجگردن میگوید: دکترا به شکل ترددی از دانشگاه گلو بال بیزینس آکادمی بلژیک و درسال 2008 فارغ التحصیل شدم. در حالیکه ایشان هنوز فوق لیسانس نداشته چگونه دکترا گرفته؟ ضمن اینکه سوابق ایشان نشان میدهد در این دوران در مناصب حساس بوده چگونه تردد میکرده؟ هزینه تردد به بروکسل شخصی بوده یا با حق ماموریت؟؟؟ در حالی که یکی از شروط دکترا اشتغال تمام وقت به تحصیل است!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
گچساران مگه طایفه ای رای نمیدند ؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اره احتمالا اونجا این شکلی طایفه ای چند تا قوم
Iran (Islamic Republic of)
bm
۱۸:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بنده بچه استان کهگلویه و بویراحمد هستم ..
تهدیدها همه بلف هست ...
هیچ کاری نمیتوانند بکنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
قربون کاکا های لر گلم صف غیور بچه های لر از این مفسد جدا هست تا امروز جز از رهبری راهی نرفتن و نمی رن تا ایران لر داره دشمنش رسوا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بحث اینجاست که اصلا چرا باید تهدید بکنن ؟ چه منافعی دارن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یواش یواش دارم تاجگردون را مانند پیر موذن بعنوان کارشناس بی بی سی و اینتر نشنال و رادیو فردا می بینمش.
Denmark
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تاجگردون نماینده بمونه باید فاتحه این مجلس رو هم خوند
حتی اگر نتونه در مجلس کاری کنه!چون مجلس نشون میده میتونه بعضی جاها کوتا بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا بشدت با نماینده رانت خوار و فاسد بر خورد شود ما روی مجلس یازدهم خیلی حساب باز کردیم ناامیدمون نکنید .الان وقت آزمایش شما نمایندگان ست شما در جایگاهی هستید ک روزی سید بزرگوار سید حسن مدرس قرار داشت و با خون خود نماینده واقعی رو نشان داد .درنگ و مسامحه جایز نیست ما داغدار حاج قاسم سلیمانی عزیز دل و هزاران شهید هستیم و این اولین آزمون شما نمایندگان ست پس سعی کنید سر بلند شوید.اجازه ندهید هر فاسدی ب خود اجازه دهد از ادبیات خان وخانزادی استفاده کند تاجگردون یا هر کس دیگه. مگه اینقدر ما ترسو شدیم ک کسی اونهم در جایگاه نمایندگی ب خودش اجازه هفت تیر کشی بده.
Germany
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
و سوال اینجاست که چرا این سه نفر رد صلاحیت نشده اند؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۹:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه شورای نگهبان هنوز کامل نشده ولی خدا رو شکر نسبت به مجلس دهم خیلی کیفیت نماینده ها بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مجلس انقلابی باید شجاعانه عمل کند ،این خواست ملتی است که به آنها رای داده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تاجگردون باید محاکمه بشه. باید تمام کسانی که به ناحق جایگاه های دولتی رو با سفارش ایشون غصب کردن، عزل بشن. باید تمام ضرر و زیان هایی که این چندسال متوجه مردم مظلوم بویراحمد و فارس شده، جبران بشه.
تمام پیمانکارانی که در حوزه نفت و راه، با رانت و سفارش این آقا با بخش دولتی شبکه مخفی راه اندازی کردن بایستی خلیت بشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وقتی نماینده های فارس خواب باشند همین میشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آن را که حساب پاک است....
جوجه را آخر پاییز میشمارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
گچساران رو خورد همش باند بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باسلام مگر قانون تو کشور نیست کسی آن توسط یکی یا چند نمایند که مجری قانون همکار یا همکاران خود تهدید به اسلحه گرم کند منتظر عدالت اجرای قانون هستیم در مورد تهدید کند یا کنندگان اگر ثابت شوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
متاسفم برا بعضی ازمردم گچساران بااین انتخاب اشتباهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
داداش مشکل پخش نا صحیح امکانات همین هست مردم حاضرن سر مسائل بیخود و نابخردانه قومی که رهبر هم اشاره کرد نفع روشن خودشون رو هم زیر پا بزارن آموزش آموزش آموزش همین
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۲۰:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام مردم گچساران افرادی با شخصیت .بااحترام و شجاع و اهل عبادت و انقلابی هستند و عاشق رهبر و انقلاب .پس اظهار نظر در مورد این مردم باید با تحقیق و مدرک باشد تا خدای نکرده بی احترامی نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
Farzaneh
۲۲:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اره تو خیلی از شهر ها ب دلیل نا اگاهی مردم ی عده سو استفاده میکنن .این دلیل نمیشه مردم با این جور آدم ها هم سو قلمداد کنیم
آخرین اخبار