کرونا خیال رفتن از خوزستان ندارد/چند نفر به جمع کرونایی‌ها پیوستند؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان و افزایش مراکز نمونه در شهر‌های بزرگ، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸۳ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان شناسایی شد.

او با بیان اینکه از مجموع ۶۸۳ بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا، ۵۲۷ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی تحت درمان هستند و ۱۵۶ بیمار نیز بستری شده اند، افزود: با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به ۱۵ هزار ۳۳۰ نفر افزایش یافت.

احسان پور تعداد بیماران تحت درمان در بیمارستان‌های استان را ۸۱۰ نفر هنوان کرد و اظهار داشت: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۳ هزار و ۹۴۱ از بیماران بهبود یافته و یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، البته ۱۴ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۷۹ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه ویژه به اجرای پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، مورد تاکید جدی است و انتظار م یرود که با توجه به شرایط استان بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار