آتش، زمین‌های غرب رودخانه دزفول را محاصره کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از وقوع آتش سوزی گسترده در زمین‌های غرب رودخانه دز در محل تیپ ۲۹۲ زرهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی استاد چینی‌گر رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: آتش سوزی گسترده در بخشی از زمین‌های بایر تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش شعله ور شده و خودرو‌های آتش نشانی پشتیبانی تیپ و شهرداری به محل حادثه اعزام شده‌اند.

او با بیان اینکه هنوز علت دقیق این آتش‌سوزی مشخص نیست، اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که گرمای هوا نیز در وقوع این حادثه دخالت دارد.

استاد چینی گر وسعت این آتش سوزی را نامعلوم عنوان کرد و ادامه داد: نیرو‌های آتش نشان به همراه ۵ دستگاه خودرو آتش نشانی در حال مهار آتش‌سوزی در زمین‌های بایر تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش هستند و پس از اطفا، علت و میزان خسارت‌های ناشی از آتش سوزی بررسی شده و نتیجه آن اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دستان سوزان آتش به علفزار‌های رودخانه دز رسید/حریق سرکوب شد


انتهای پیام/گ

برچسب ها: آتش سوزی ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۲۳:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ازنظر این حقیر زمین بایر زمینی هست که دران هیچ رویبدنی وجود ندارد.زمینی که دارای علوفه مرتعی هست مثل جنگل یک منبع تامین اب شیرین برای مملکت هست.بنابراین کاملا دایر و برقرارهست و به حیات کلیه جانداران استمرار می بخشند و بر عهده ما هست که باید تا پای جان از انها حفظ و حراست کنیم زیرا انها هم از ما حفظ و حراست می کنند و از نوع خدمات متقابل حیاتی است.پی بهتر هست که ما فقط به زمینهای کشاورزی دایر نگویبم.هر زمینی که داری گل و گیاه وبوته و جنگل و کشت و زرع باشد آن دایر است واگر فاقد اینگونه مواهب بود بایر هست.
آخرین اخبار