ایران چه زمانی برای میزبانی جام ملت‌های فوتبال ۲۰۲۷ درخواست داد؟

برخلاف اعلام رسانه‌های عربی، فدراسیون فوتبال ایران حدود یک ماه قبل برای میزبانی جام ملت‌های آسیا درخواست داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رسانه‌های قطری به تازگی مدعی شدند AFC اسامی کشور‌های داوطلب برای میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا را اعلام کرده و براین اساس تنها کشور‌های عربستان، قطر، هند و ازبکستان برای این رویداد درخواست میزبانی ارائه کرده اند.

این در حالی است که پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال ایران بار‌ها از درخواست خود برای میزبانی نوزدهمین دوره جام ملت‌ها خبر داده بودند.

با این وجود شنیده می‌شود رسانه‌ها و برخی خبرنگاران عربی با جوسازی واقعیت‌ها را درباره درخواست میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا منعکس نکرده اند.


بیشتر بخوانید: اولیایی: فدراسیون فوتبال، آبروی ایران را مقابل قطر که نصف نازی آباد است نبرد


امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال  با اشاره به زمان ارسال درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت: یک خبرنگار عربستانی توئیتی انجام داده است که با واقعیت همخوانی ندارد. درخواست ایران برای میزبانی جام ملت‌های آسیا از سوی دپارتمان بین‌المللی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ به AFC ارسال شد و AFC تا تاریخ ۳۰ ژوئن (۱۰ تیر)  در خصوص کشور‌های درخواست کننده میزبانی جام ملت‌های آسیا اظهارنظر نمی‌کند. انتظار می‌رود اخبار بعد از بررسی‌های لازم و راستی‌آزمایی‌ها انجام شود. عربستانی‌ها به فوتبال ما علاقه‌ای ندارند چراکه قدرت اول فوتبال آسیا هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اشتباهه هیچوقت درخواست نداده احتمالا کسی خواب دیده
آخرین اخبار