صدور کارت ملی هوشمند برای ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار اصفهانی

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: از ۴ میلیون و ۲۵ هزار نفر جمعیت هدف که در استان اصفهان می‌توانند کارت ملی هوشمند داشته باشند تا کنون ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در اصفهان، با اشاره به وضعیت صدور کارت‌های ملی هوشمند در استان، اظهار داشت: ۸ درصد مردم استان برای کارت ملی هوشمند هنوز مراجعه نکرده‌اند.

او افزود: از ۴ میلیون و ۲۵ هزار نفر جمعیت هدف که در استان اصفهان می‌توانند کارت ملی هوشمند داشته باشند تا کنون ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با بیان اینکه کارت ملی نمونه قدیم فاقد اعتبار است، گفت: افراد هیچ گونه خدماتی با کارت ملی غیر هوشمند نمی‌توانند دریافت کنند.

او تصریح کرد: کارت ملی هوشمند آن دسته از افراد که در انتظار صدور هستند، رسیدهایشان فعال شده و جایگزین خدمات موقت است و می‌توانند با ارائه آن خدمات بگیرند و زمانی که کارت هوشمندشان صادر شد، رسید‌ها از انتفاع خارج و کارت ملی هوشمند جایگزین می‌شود.

غفرانی ادامه داد: پروژه کارت ملی هوشمند در اصفهان با درخواست ۸ درصد باقیمانده اندک اندک به اجرایی و کاربردی شدن نزدیک می‌شود.
وی با اشاره به کارت‌های رسوب شده در ثبت احوال اصفهان، اظهار داشت: تقریبا ۲ درصد کارت‌ها، به میزان ۱۹ هزار کارت رسوب شده در ثبت احوال اصفهان وجود دارد که صاحبان آن‌ها باید هر چه زودتر برای دریافت آن‌ها مراجعه کنند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.