موافقت وزیر کار با بررسی افزایش حقوق بازنشستگان در شورای عالی کار

نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هیات رئیسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

در این دیدار نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز قرار گرفت.

همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمد‌های سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست وزارت صمت به عنوان عضو صاحب‌نظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد.

بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل‌های کارفرمائی و کارگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی-یک بازنشسته
۰۰:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
شما تامین اجتماعی را با کمیته امداد اشتباه گرفتید !!! یعنی چی شکاف حقوقی درصورت افزایش 21 درصدی تمام سطوح زیاد میشود ؟کسی که حداقل بگیر بوده در طول خدمت از پرداخت مالیات معاف بوده وحداقل حق بیمه رو پرداخت کرده وکسی که حقوقش بیشتر بوده در ماه یک میلیون تومان حق بیمه ومالات پرداخت کرده وبه گفته شما که کمترین درک وشعوری از این قضیه ندارید میگویید حداقل بگیر 40 درصد افزایش حقوق داشته باشد وسایر سطوح 15 درصد !!! شما هم حقوق بازنشستگی می گیرید وهم از کانون حقوق میگیرید وبفکر کسی که 3میلیون حقوق میگیرند نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام هرسال میگویند همسان سازی میکنیم ولی هیچ خبری نمیشود پدرمن با سه تا دختر چطوری با مهای 16000000ریال هزینه جهیزیه ومخارج بیماری خودش که جز بیماریهای خاص هست را بدهد
آخرین اخبار