برگزاری بیش از چهل نشست انجمن هنر‌های نمایشی در فضای مجازی

بیش از چهل نشست انجمن هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با تداوم شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت : با ارسال شیوه‌نامه‌ی برگزاری جلسه‌های مجازی به استان‌ها، از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرصت تجربه‌های تازه‌ای برای نوجوانان، مربیان و کارشناسان هنری سراسر کشور پدید آمد.

او گفت : بر همین اساس، واحد آفرینش‌های هنری در استان‌ها فعالیت‌های حضوری انجمن هنر‌های نمایشی را در فضای مجازی دنبال کردند که با استقبال نوجوانان و اعضای ارشد مراکز کانون روبه‌رو شد.

فتاحی افزود : در نشست‌های مجازی هنر‌های نمایشی تاکنون بیش از یک‌هزار نفر عضو و مربی مراکز فرهنگی هنری کانون حضور داشتند و اعضا نیز از دیدگاه‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان مهمان استفاده کردند.

او افزود : مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون همچنین با تهیه فهرستی از کارشناسان هنر‌های نمایشی داخل کانون و ارسال آن به استان‌ها، به آنان پیشنهاد کرد تا از ظرفیت‌های تخصصی همکاران کانون در برگزاری نشست‌های این دو انجمن استفاده کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار