۲۹۸ طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان گناوه اجرا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه گفت: پارسال ۲۹۸ طرح اشتغال زایی با اعتبار افزون بر یک میلیارد تومان ویژه مددجویان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه در نشست با خبرنگاران گفت: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی جذب حامی برای ایتام و محسنین است که در این بخش موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم و توانستیم مشارکت‌های خوبی جذب کنیم.

سید وحید حسینی حقیقی افزود: کمیته امداد امام خمینی گناوه ۱۸۲ خانواده یتیم و ۳۷۵ خانواده محسنین زیر پوشش دارد که این خانواده‌ها علاوه بر کمک‌های کمیته امداد، از کمک‌های حامیان نیز برخوردارند.

او ادامه داد: مردم نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان از طریق صندوق‌های صدقات در اختیار ما قرار دادند  که در بخش‌های مختلف برای مددجویان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه گفت: در حوزه اشتغال زایی خانواده‌های زیر پوشش برای ۴۰۳ مددجو کلاس‌ آموزشی و مهارت یابی برگزار کردیم.

حسینی حقیقی بیان کرد: در سال ۹۸ نزدیک به صد مدد جو شغل به دست آوردند و ۱۲۷ خانواده مدد جو نیز خود کفا شدند.

او عنوان کرد: پارسال  ۲۹۸ طرح اشتغال زایی با اعتبار افزون بر یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و از تبصره ۱۶ نیز ۱۸۰ نفر به ارزش ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گناوه افزود: پارسال ۱۰۵ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شد و ۸۵ واحد مسکونی نیز تعمیر شد که در مجموع با ۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه شد.

حسینی حقیقی عنوان کرد: در سال جدید نیز باید ۸۷ واحد مسکونی در شهرستان ساخته شود که با همکاری استانداری و همچنین سپاه ساخته خواهد شد.

او گفت: در ماه مبارک رمضان ۱۲ هزار دست غذای گرم بین مدد جویان کمیته امداد و هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان مدد جویان و نیازمندان توزیع شد.

۳۲۰۰ مددجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی گناوه هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.