به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

۵ هزار نسخه نرم افزار فتنه اشرافیت در کردستان توزیع شد

پنج هزار نسخه نرم افزار فتنه اشرافیت بین کانون‌های مساجد کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: نرم افزار چند رسانه‌ای فتنه اشرافیت که شامل بیانات رهبر معظم انقلاب با موضوع فتنه و اشرافی‌گری است در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) بین کانون‌های مساجد استان توزیع شد.

او با اشاره به وجود ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در این استان اضافه کرد: از این تعداد ۴۲۷ کانون در روستا‌های استان هستند که در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند و این مهم بستر مناسبی هم برای گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: یکی از رسالت‌های مدیران و مسوولان و صاحب نظران اشاعه اندیشه‌های ناب بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

گلباغی با اشاره به اینکه امام (ره) همیشه در صدر هشداردهنگان نسبت به خطرات اشرافی گرافی بود، یادآور شد: امام خمینی (ره) فرمودند من طبقه گودنشینان را از آن کاخ‌نشینان بالاتر می‌دانم و باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ‌نشینی را از این ملت بزداییم.

او تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب هم همواره رهرو راستین بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده و هستند و در زمینه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری راه و کلام امام را دنبال می‌کنند و هشدار‌های لازم را در این خصوص به مردم دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.