حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

محکومیت و فنا سرنوشت آمریکای جنایتکار

رئیس قوه قضاییه گفت: فوران خشم مردم آمریکا علیه نظام سلطه، دامن سیاستمدارانش را می‌گیرد و سرنوشت آن‌ها محکومیت و فنا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در حاشیه رزمایش برکت امام خمینی(ره) با اشاره به جنایات آمریکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه آمریکا در جواب اعتراض یک معترض سیاه پوست آمریکایی انجام داد نشانگر آمریکای بی نقاب است، اکنون جنایات کشور آمریکا موجب خشم جهانی شده است و امروز این فوران خشم مردم آمریکا علیه نظام سلطه در واقع محصول ظلم‌های ده‌ها ساله‌ای است که آمریکا علیه مردم کشور خود انجام داده است.

رئیس دستگاه قضا گفت: امروز باید نظام سلطه در آمریکا مقابل افکار جهانی پاسخگو باشد. اگر دادگاه بین المللی عادلی در دنیا بود، باید آمریکا را نسبت به جرایم هولناکی که در سراسر جهان به ویژه مردم کشور خود انجام داده محاکمه می‌کرد.

وی تصریح کرد: کجایند مدعیان حقوق بشر و انسان در عالم تا فریاد برآورند از دست نظام سلطه آمریکایی. ما اعتقاد داریم به برکت خون شهید قاسم سلیمانی به برکت خون مظلومان در فلسطین و خون‌هایی که شاهد بودیم آمریکایی‌ها با جنایات خود در سراسر ریختند، یقینا این جرقه زده شده مشتعل می‌شود و این اشتعال دامن آمریکایی‌ها را می‌گیرد و سرنوشت آن‌ها محکومیت و فنا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار