مسئول امور بانوان باشگاه سپاهان:

درآمدزایی در فوتبال بانوان صورت نمی‌گیرد

حقانی گفت: فوتبال بانوان بُرد تبلیغاتی ندارد و به همین خاطر بحث درآمدزایی برای باشگاه‌ها در این بخش صورت نمی‌گیرد.

مسئول امور بانوان باشگاه سپاهان: درآمدزایی در فوتبال بانوان صورت نمی‌گیرد

بهاره حقانی مسئول امور بانوان باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: فصل آینده طبق روال سال‌های گذشته از سهمیه خودمان استفاده می‌کنیم و باتمام توان در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور خواهیم یافت. من از عملکرد سازمان لیگ فوتبال و کمیته داوران در مسابقات این فصل راضی بودم.

او تصریح کرد: قصد داریم حالت حرفه‌ای و قهرمانی خودمان را حفظ کنیم و تلفیقی از بازیکنان بومی و تاثیرگذار را در ترکیب تیممان استفاده کنیم. خوشبختانه تعداد زیادی از فوتبالیست‌های بومی ما ملی پوش هستند.

حقانی افزود: یکی از اهداف ما در این فصل این است که آکادمی سپاهان را زیر نظر باشگاه و مربیانش تشکیل دهیم. ما در فوتبال بانوان در بخش پایه تیمداری نمی‌کنیم، اما در رشته‌های دیگر ورزشی تیم‌های پایه داریم.

مسئول امور بانوان باشگاه سپاهان در ادامه گفت: فوتبال بانوان برد تبلیغاتی ندارد که باشگاه از این بخش درآمدزایی داشته باشد همچنین مسابقات در بخش پایه به صورت قهرمانی کشور برگزار می‌شود و اگر یک لیگ پویا و فعال وجود داشته باشد، باشگاه سپاهان هم از این موقعیت برای تیم داری استفاده می‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار