۶۳ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، از روند افزایشی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ نفر در جنوب غرب خوزستان  به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد ۴۱ نفر مربوط به آبادان، ۶ نفر خرمشهر و از شادگان ۱۶ نفر گزارش شده است.

او مجموع موارد مبتلایان در جنوب غرب خوزستان را  ۱۷۷۹ نفر برشمرد و افزود: تاکنون در آبادان ۸۸۶ نفر، خرمشهر ۶۴۷ نفر و شادگان ۲۶۶ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از ۶۳ مورد مثبت جدید ۴۹ نفر به صورت سرپایی هستند که به تفکیک شهرستان شامل آبادان ۳۱ نفر، خرمشهر ۲ نفر و شادگان نیز ۱۶ نفر که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۶۲۷ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند؛ افزود: ۷۴ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او با بیان اینکه  متاسفانه در روز گذشته ۵ مورد مرگ جدید بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش شد که ۳ نفر مربوط به آبادان و ۲ نفر خرمشهر می باشد تصریح کرد: تعداد کل فوت شدگان از ابتدای این بیماری تاکنون به ۷۵ نفر رسیده است که در  آبادان ۳۳ نفر، خرمشهر ۳۷ نفر و شادگان ۵ نفر هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.