وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمک به مردم سیستان و بلوچستان پیشتاز است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سال گذشته در کمک به سیلزدگان و همچنین اقدامات مقابله‌ای با کرونا در استان یکی از وزارتخانه‌های پیشتاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند  معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حضور معاونان، روسای سازمان‌ها، بانک‌ها و صندوق‌های وابسته به این وزارتخانه در ماه‌های اخیر در استان، نشان دهنده توجه ویژه این مجموعه به مردم این خطه از کشور است.

او  گفت: عملکرد شورای مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان قابل تقدیر است و این مجموعه یکی از مجموعه‌های فعال، پای کار و با برنامه در سطح استان به شمار می‌رود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راستای انجام وظایف و ماموریت‌های خود یک نگاه تحول گرایانه و ساختار محور داشته که آثار آن در استان‌ها نیز دیده می‌شود.

او  با تاکید بر اینکه باید توانمندسازی جامعه هدف بیش‌از گذشته دنبال شود، بیان کرد: توجه به ایجاد مشاغل خرد متناسب با اقلیم، فرهنگ و استعداد هر منطقه مهم است.

زینی‌وند ادامه داد: ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی در صورتیکه با دانش، برنامه و آموزش همراه باشد، بخش زیادی از دغدغه‌هایی که در این خصوص وجود دارد را برطرف می‌کند.

او  بر هدف‌گذاری منابع مالی اشتغال با اولویت مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مجموعه شرکت‌های دانش بنیان در استان پیشرفت خوبی داشته‌اند، گفت: حمایت از این شرکت‌ها توسط بانک‌ها و صندوق‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای کمک به اشتغال مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.