یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد؛

بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه می‌دارد

«خضر حبیب» بر نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در حفظ آرمان فلسطین و تقویت روحیه مقاومت تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «خضر حبیب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره)، امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگه می دارد.

وی افزود: ما در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن همواره سخنرانی ها و مقالات امام را دنبال کرده و می کنیم و راه و روش وی را الگوی خود قرار داده‌ایم. بنیانگذار جهاد اسلامی در کتاب خود، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پیش بینی کرده بود.

خضر حبیب گفت: ایران در زمان شاه و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی, جولانگاه موساد اسرائیل و سازمان های اطلاعاتی آمریکا و غرب بود، اما به لطف امام راحل به بزرگترین حامی آرمان فلسطین و نیروهای مقاومت و ملت فلسطین تبدیل شده است.

وی در ادامه تاکید کرد امام خمینی (ره) برای حمایت عملی از ملت فلسطین، نیروی قدس وابسته به سپاه پاسداران را تشکیل داد و شخصیتی نظیر شهید قاسم سلیمانی را در راس این نیرو قرار داد. شهید سلیمانی کابوس اسرائیل در منطقه بود.

این مقام فلسطینی تاکید کرد: ما به صراحت می گوییم که مقاومت تنها راه خلاصی از استعمار و سلطه آمریکا و اسرائیل بر منطقه است. مقاومت تنها گزینه ملت فلسطین برای بیرون کردن اسرائیل از شهرها و روستاهای فلسطینی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار