مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام :

انقلاب اسلامی ایران ما یک جریان بود

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران ما یک جریان بود و این جریان که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد اولین هدف آن آزادگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛درسالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان ایلام با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام، یاری کارشناس مسئول امور جوانان، خسروی نژاد رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان، رستمی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام، مرادی مسئول بسیج ورزشکاران استان، هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان، خانواده‌های معظم شهدا و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان ایلام برگزار شد.

حاضرین در این مراسم با اهدای قرائت فاتحه و عطر افشانی مزار شهدای گمنام یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید پیمان کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: عطر افشانی مزار شهدا را جلوه‌ای از سپاس همه هموطنان قدر شناس از انسان‌های بزرگی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران اسلامی زدودند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را تحقق بخشیدند.

علی شائی در ادامه بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ما یک جریان بود و این جریان که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد اولین هدف آن آزادگی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه اظهار کرد؛ انقلاب‌ها اگه متکی به فرد باشند بعد از رفتن فرد خاموش و از بین خواهد رفت، اما امام خمینی (ره) موج انقلابی بودن را ایجاد کرد که سالیان سال است ادامه پیدا کرده و به امیدخدا در ۴۰ ساله دوم پیروزی انقلاب با قدرت عزت و پیشرفت بیشتر ادامه دار خواهد بود و با اتکاء به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانانی که در تمام حوزه علمی، اجتماعی، فرهنگی و سازندگی فعالیت می‌کنند پایه و اساس ۴۰ سال بعدی انقلاب را جوانان غیور و انقلابی استوار نگه خواهند داشت.

در حاشیه مراسم توسط هیات ورزش‌های همگانی (کمیته بسیج) ایستگاه کتاب خانی برپا وبه حاضرین به رسم یادبود کتاب‌های فرهنگی و ورزشی اهدا گردید.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.