شهردار ایرانشهر: خیابان‌ها و معابر این شهرستان ضدعفونی شد

شهردار ایرانشهر گفت: چهار تیم این شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا کار گندزدایی و ضدعفونی شهر ایرانشهر را بر عهده دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نور احمد درخوش  شهردار ایرانشهر  اظهارداشت: به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان شهرداری ایرانشهر از تمام ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در سم‌پاشی و ضدعفونی شهر استفاده می‌کند.

او  با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و نیز عدم خروج غیر ضرور از منازل برای قطع زنجیره انتقال کرونا همکاری کنند.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: ضدعفونی معابر عمومی مجوزی برای تردد با خیال راحت مردم در سطح شهر نیست و توصیه ما این است که مردم ماندن در خانه را جدی بگیرند.

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر نیز گفت: کرونا قابل پیشگیری است و به‌راحتی با میتوان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر این ویروس غلبه کرد.

مهدی صدرایی نصب افزود: علایم ابتلای به ویروس کرونا شامل تب، سرفه، تنگی نفس، علایم گوارشی و در موراد شدید عفونت ریه (پنومونی)، سندرم تنفسی حاد و نارسایی کلیه است.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار