تبعیض ، بی برنامگی و بی‌ خیالی برخی مدیران در خوزستان

نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم گفت: سالهاست مردم خوزستان از تبعیض، بی برنامه گی و بی‌ خیالی برخی مدیران رنج می برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدمحمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس یازدهم با تقدیر از حضور ١٢ نماینده عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: نمایندگانی که تنها برای چند ساعت به عنوان میهمان در منطقه غیزانیه حضور پیدا کردند به اوج محرومیت ها، تبعیض ها، اشرافی گری ها و فاصله بین مردم و مدیران پی بردند اما ظاهراً مسوولان ارشد استان هنوز به این موضوع پی نبرده اند.

او ادامه داد: خوزستان سالهاست از تبعیض و بی توجهی و بی تفاوتی و مدیریت های ناکارآمد که عموما زاییده سفارشات و گروه بازی ها ست رنج می‌برد و متاسفانه کسی نیز فریاد این مردم را به جایی نرسانده و اگر واکنش ها و پیگیری های امروز مقامات در خصوص غیزانیه را می‌بینید این ناشی از انعکاس فریاد داد خواهی مردم آن منطقه در فضای مجازی بود.

عضو فراکسیون مناطق محروم مجلس با انتقاد از سکوت نمایندگان خوزستان در جلسه شامگاه گذشته با استاندار خوزستان گفت: همین تعارفات و سکوت ها باعث شده وضعیت خوزستان به این شکل باقی بماند.

مولوی افزود: فریاد عطش مردمی که در کنار رودخانه ها و سدها ساکن هستند سالهاست از چوئبده تا ایذه و غیزانیه و ... بالاست اما تنها منت مسوولان افزودن تانکر ها و وعده هایی است که معلوم نیست کی به سرانجام برسند.

انتهای پیام/  د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.