مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق قم خبر داد؛

رایگانی قبوض برق کشاورزان قمی با چهار ساعت خاموشی

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم از رایگانی قبوض برق کشاورزان در ازای خاموشی چهار ساعته چاه آب خبر داد.

سلیمانیان،مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اظهار کرد: قبوض برق آن دسته از کشاورزان قمی که روزانه چهار ساعت چاه آب خود را خاموش کنند در قالب طرح تشویقی شرکت توانیر، رایگان می‌شود.

 او با بیان این که این طرح  از دیروز آغاز شده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد،گفت: کشاورزان متقاضی می‌توانند با ارسال شماره پرونده برق از روی فیش برق، به شماره ۵۰۰۰۵۹۵۹۰۱۷ نام نویسی کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۲۱ داخلی ۲ تماس بگیرند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم اضافه کرد: در این طرح کشاورزان باید چاه برق خود را در ساعات اوج مصرف برق یعنی بین ساعت ۱۳ تا ۱۷ خاموش کنند.

سلیمانیان با اشاره به این که نام نویسی تا پایان خردادماه ادامه دارد، گفت: تاکنون ۴۰۰ کشاورز برای همکاری با شرکت توزیع نیروی برق اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد:پارسال سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال پاداش از محل خاموشی چاه‌های آب کشاورزی در قبوض کشاورزان اعمال شد.

سلیمانیان  در ادامه  با اشاره به راه‌اندازی سامانه قطع برق از راه دور ویژه چاه‌های آب کشاورزی، گفت: تا پایان خردادماه همه چاه‌های کشاورزی قم به این سامانه مجهز می‌شوند تا امکان قطع برق چاه‌های آب در ساعت‌های اوج مصرف برق از طریق شرکت برق میسر شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.