رقابت وستهام - چلسی بر سر سردار/ چکش‌ها شانس اصلی جذب آزمون

یک رسانه انگلیسی تیم فوتبال وستهام را بخت اصلی جذب مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت hitc با انتشار گزارشی تحت عنوان «وستهام برای سردار آزمون، آرسنال را به چالش می‌کشد»، نوشت: چکش‌ها شانس اصلی جذب آزمون هستند.

این سایت نوشت، وستهام یونایتد در رقابت بر سر سردار آزمون مهاجم زنیت سن پترزبورگ در تابستان امسال، در جایگاه مناسبی قرار دارد.

ادعا می‌شود که مایکل آرتتا برای برای جذب ستاره زنیت با آندره آرشاوین هم تیمی سابق خود در آرسنال در ارتباط است.

با این حال، همچنین این گزارش‌ها عنوان می‌کنند که وستهام هم سخت به دنبال آزمون است. گفته شده است که چکش‌ها بابت پرداخت ۲۵ میلیون یورو برای او مشکلی ندارند.

به نظر می‌رسد که این امر وستهام را به شانس اول جذب سردار آزمون تبدیل می‌کند و با توجه به عقب نشینی لستر سیتی، هنوز آرسنال تهدید قدرتمندی است.

وستهام ظاهرا می‌خواهد آزمون را در خط حمله زوج سباستین هالر بکند، و این بازیکن ایرانی مطمئناً خط حمله دیوید مویس را تقویت خواهد کرد.
آزمون در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است و با حرکت مناسب و بازی تکنیکی گزینه برتر را در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که او در هوا نیز تهدید بزرگ محسوب می‌شود.

این رسانه انگلیسی می‌افزاید، با این وجود، تصور اینکه وستهام اکنون آماده پرداخت چنین مبلغی است، دشوار است. بیماری همه گیر جهانی به میزان زیادی به بودجه آن‌ها لطمه خواهد زد و در حال حاضر پرداخت بیش از ۲۲ میلیون پوند (۲۵ میلیون یورو) محتمل به نظر نمی‌رسد.

پرداخت چنین مبلغی در حال حاضر فراتر از توان مالی چکش‌ها به نظر می‌رسد مگر این که پول خوبی از فروش بازیکنانش به دست آورد. بزرگی حاصل نشود. اما گرچه آزمون خوب است و خواهد بود، به نظر نمی‌رسد اکنون این انتقال عملی باشد.


بیشتر بخوانید:

 روسیه، لیگ فوتبال را با حضور تماشاگران آغاز می‌کند

میلان هم به جمع مشتریان آزمون اضافه شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
هر چی گوگل ترجمه کرده کپی کردید حداقل ی ویرایش میزدید
آخرین اخبار