عرضه اتومبیل پلاگین هیبریدی با موتور V6 شرکت مک‌لارن به تعویق افتاد

شیوع ویروس کرونا باری دیگر باعث شد شرکت مک‌لارن فعالیت‌های سال ۲۰۲۰ خود را محدود کند و آن‌ها را با تعویق مواجه سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اواسط ماه می، شرکت مک‌لارن تلاش خود برای جبران خسارات وارد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا را آغاز کرد. در همان دوران مایک فلویت، مدیرعامل شرکت مذکور، اظهار داشت: «شرایط امسال ما را دو سالی به عقب می‌اندازد. ما کارهای بسیار کمی را در سال جاری پیش خواهیم برد. من فکر می‌کنم که تمام سال ۲۰۲۱ را صرف بازیابی قدرت پیشین خود خواهیم کرد».

اطلاعات تکمیلی از به تعویق افتادن برنامه‌های شرکت مک‌لارن به دنبال شیوع ویروس کرونا

در حالی که شرکت مک‌لارن سعی کرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا جلوی ضررها را بگیرد، اما این بیماری توانست با کاهش ۶۷ درصدی درآمد مک‌لارن در فصل اول ۲۰۲۰ هزار و دویست کارمند را بی‌کار کند. یکی دیگر از عواقب شیوع ویروس کرونا برای شرکت مذکور به تعویق افتادن عرضه خودروی پلاگین هیبریدی جایگزین برای 570S است. شایعات گذشته حاکی از آن بود که مک‌لارن قصد دارد اتومبیل سری اسپرت خود را در تابستان به بازار معرفی کند و فروشش را تا پایان سال آغاز کند. اما حالا گزارش‌ها از به تعویق افتادن آن خبر می‌دهند. این اتومبیل پلاگین هیبریدی قرار بود نمایانگر آغاز مسیری قدرتمند از سوی شرکت مک‌لارن باشد.

عرضه اتومبیل پلاگین هیبریدی با موتور V6 شرکت مک‌لارن به تعویق افتاد

این کارخانه خودروسازی سعی داشت اتومبیلی جدید با پلتفرمی متفاوت و موتور توربوشارژ هیبریدی V6 را وارد بازار جهانی کند. اطلاعات زیادی از موتور مذکور به‌دست خبرگزاری‌ها نرسیده است، اما بر اساس اطلاعاتی که خود شرکت منتشر کرد موتور مذکور قدرتی بیش از نمونه V8 را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. همچنین خودروی مذکور می‌تواند ۲۱ را تنها با شارژ باطری‌های خود بدون مصرف بنزین طی کند.

با توجه به شرایط پیش آمده و تعویق در انتشار خودروی مورد انتظار اسپرت شرکت مک‌لارن، به نظر می‌آید تنها فعالیت‌های این مجموعه در سال جاری بر روی اتومبیل‌هایی مانند Elva ،765LT و Speedtail خواهد بود. همچنین گفتنی است با شرایط پیش آمده و محدودیت‌های مک‌لارن به دنبال شیوع ویروس کرونا به نظر می‌آید این مجموعه در عملی کردن هدف خود برای عرضه ۱۸ مدل الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۵ کمی با مشکل مواجه شود.


بیشتر بخوانید: لغو پروژه تولید ماشین‌های پرنده توسط Kitty Hawk


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۲۲:۴۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
آخه این خبر چه ربطی به مملکت ما داره؟ ما سر پیازیم یا ته پیاز؟ آخه مردم ما توی نون شبشون موندن.