معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع خبر داد؛

مستند سازی تمام اسناد اراضی نیرو‌های مسلح تا پایان سال ۱۴۰۰

سلیمانی گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام زمین‌های مربوط به نیروهای مسلح مستندسازی شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر سلیمانی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که صبح امروز (شنبه هفدهم خردادماه) در سازمان ثبت و اسناد کشور برگزار شد با بیان اینکه وزارت دفاع متولی املاک نیرو‌های مسلح است، اظهار کرد: اراضی و املاک در کشور روز به روز ارزش بیشتری پیدا می‌کنند و همزمان با افزایش قیمت ملک، زمین خواری هم دیده می‌شود.

مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: امیدواریم با این تفاهم نامه از زمین خواری جلوگیری کنیم و مستند سازی املاک نیرو‌های مسلح انجام شود. املاک بسیاری از پیش از انقلاب تا کنون در اختیار نیرو‌های مسلح قرار گرفته، اما متاسفانه مستند سازی نشده و در معرض زمین خواری هستند و امروز با امضای تفاهم نامه به دنبال این هستیم تا مستندسازی اراضی و املاک انجام شود.

وی با اشاره به اهداف خود گفت: برنامه ریزی ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۰ تمام این زمین‌ها مستندسازی شوند و امیدواریم در بستر این تفاهم نامه این کار انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار