برخورد پراید با عابر ۱۳ ساله حادثه آفرید

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در اثر برخورد خودرو پراید با دختر ۱۳ ساله در آزادراه کرج- قزوین، عابر پیاده جان خود را از دست داد.

برخورد پراید با عابر ۱۳ ساله حادثه آفریدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده در آزادراه کرج- قزوین، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی  البرز افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد به دلیل ورود عابر پیاده به محیط آزادراه یک دستگاه خودرو پراید با این دختر ۱۳ ساله بر خورد کرده و نامبرده به شدت مصدوم شده است.

فیض جعفری گفت: حضور عوامل امدادی و انتقال مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق هشتگرد، متاسفانه نامبرده در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شت صدمات وارده جان خود را ازدست داد.

او افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه نقض ماده ۴ قوانین راهنمایی و رانندگی و ورود عابر پیاده به منطقه ممنوعه اعلام شده است.

انتهای پیام / ر. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.