سعادتمند: ورزشگاه مرغوبکار به لیست دارایی‌های استقلال اضافه شد/ به خاطر مشکلات مالی، سرمایه‌های باشگاه را ارزان نمی‌فروشیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گزارش عملکرد دومین ماه حضورش در این باشگاه را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال امروز دومین گزارش خود را که مربوط به عملکرد یک ماه گذشته اش در باشگاه استقلال بود را منتشر کرد.  

تلاش می‌کنیم در رشته‌های بیشتر و در بخش بانوان تیم داری کنیم

سعادتمند گفت: دومین ماه از حضورم در باشگاه استقلال سپری شد و وظیفه خودم دانستم که گزارش عملکرد ماه دوم خودم را خدمت هواداران ارائه کنم. اولین موضوع این است که ما یک باشگاه برزگ هستیم و باشگاه‌های بزرگ باید به عنوان باشگاه تلقی شوند. باشگاه نمی‌تواند تنها در یک رشته تیم داری کند؛ بنابراین طی یک ماه گذشته تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفت تا در ۲ بخش بانوان و آقایان فعالیت کنیم، زیرا معتقدم نیمی از دنبال کنندگان و هواداران استقلال هواداران خانم هستند و باشگاه استقلال باید در بخش بانوان هم فعالیت داشته باشد. امیدوارم طی روز‌های آینده اخبار خوبی در این بخش به هواداران اعلام کنیم. تاکنون حدود ۸۰، ۹۰ درصد راه را رفتیم، اما اعتقادم این است که تنها باید عنوان کنیم که تلاش‌هایی صورت گرفته و در نهایت به نتایج قابل قبولی در افزایش تعداد تیم‌های ورزشی باشگاه استقلال برسیم.

 

از هواداران و پیشکسوتان تجلیل خواهیم کرد

او ادامه داد: قصد داریم با همکاری معاون اقتصادی باشگاه، هر هفته از چند هوادار آقا و خانم استقلال که طی سال‌های گذشته در سرما و گرما پشت تیم بودند و گاهی اوقات اتفاقات ناراحت کننده‌ای برایشان رخ داده، دلجویی کنیم. این برنامه هفته گذشته عملی شد و این هفته نیز ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین باید از پیشکسوتان باشگاه که زحمات زیادی برای استقلال کشیدند و اکنون در خانه هستند، تجلیل کنیم. پیشکسوتان نیاز به تکریم، احترام و عزت دارند؛ بنابراین از روز دوشنبه سراغ نخستین پیشکسوت خواهیم رفت که گزارش آن ارائه خواهد شد.

پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی ما هستند و باید قدردان زحمات آن‌ها باشیم. تلاش می‌کنیم در بازی‌ها و سفر‌هایی که در پیش داریم، از پیشکسوتان باشگاه تجلیل کنیم.  

ورزشگاه مرغوبکار با ارزش ریالی بسیار قابل توجه به سرمایه‌های ریالی باشگاه استقلال اضافه شد

سعادتمند گفت: خوشبختانه با تلاش گروه حقوقی و دیگر اعضای باشگاه، در کنار وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ورزشگاه شهید مرغوبکار را به مراحل نهایی رساندیم و آماده تنظیم و امضای صورت جلسه تغییر و تحول هستیم. این اتفاق را به هواداران تبریک می‌گویم. ورزشگاه مرغوبکار با ارزش ریالی بسیار قابل توجه به سرمایه‌های ریالی باشگاه استقلال اضافه شد و این اتفاق می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ باشگاه استقلال باشد که هیچ وقت دارایی و سرمایه مخصوصی نداشته است.  

به خاطر رفع و رجوع مشکلات مالی، سرمایه‌های باشگاه را ارزان نمی‌فروشیم

او افزود: ان شاالله در هفته آینده خبر‌های خوبی درباره کمپ مرحوم حجازی به هواداران می‌دهم. بحث دیگر این است که ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم. در سنوات گذشته برخی از بازیکنان کلیدی تیم جدا شدند، اما به خاطر دغدغه‌های هواداران، قصد داریم بازیکنانی که سرمایه‌های باشگاه هستند و کادرفنی برای فصول اینده به آن‌ها نیاز دارد را حفظ کنیم و قصد فروش بازیکنی نداریم. هواداران شک نکنند که هیچ وقت به خاطر رفع و رجوع مشکلات مالی، سرمایه‌های باشگاه را ارزان نمی‌فروشیم و از تمام سرمایه‌های باشگاه حمایت می‌کنیم.  

انجام خیلی از کار‌ها وظیفه ما است و نمی‌توانیم به آن افتخار کنیم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باید بگویم خیلی از کار‌هایی که انجام می‌دهیم جزو شرح وظایف ما است و ما نمی‌توانیم از آن به عنوان یک افتخار یا عملکرد بزرگ یاد کنیم، زیرا تامین زمین چمن، سالن بدنسازی، استخر و سایر موارد که مورد نیاز باشگاه حرفه‌ای است، از جمله وظایف باشگاه به شمار می‌رود. اگر بتوانیم زمین چمن یا سالن بدنسازی بزرگی را آماده کنیم و در اختیار تیم قرار دهیم، کار بزرگی نیست، اما خوشبختانه تا پایان فصل آینده از نظر زمین تمرین که یکی از مشکلات بزرگ باشگاه بوده، مشکلی نداریم و ۲ زمین چمن استاندارد در اختیار تیم است که قابلیت برگزاری تمرینات حرفه‌ای را دارد.

در بخش امکانات دغدغه‌ای نداریم

او افزود: با تلاشی که انجام شد، یک سالن بدنسازی به صورت رایگان در اختیار تیم قرار گرفت که بازیکنان به صورت وی آی پی در آن جا تمرین می‌کنند. این کار‌ها در یک ماه گذشته صورت گرفته و در حال حاضر دغدغه‌ای در بخش امکانات نداریم. تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ این امکانات در اختیار ما خواهد بود. البته طی یک سال پیش رو قصد دارم امکانات زیرساختی باشگاه را تقویت کنیم تا از سال آینده دیگر سالن بدنسازی، استخر و زمین تمرین اجاره نکنیم و همه چیز متعلق به خود باشگاه باشد. انشالله این اتفاقات با کمک هواداران عملی خواهد شد.  

برای تمام پیشکسوتان باشگاه تمبر اختصاصی تولید خواهد شد

سعادتمند ادامه داد: در جلسه‌ای که با معاون وزیر ارتباطات داشتیم، بحث‌هایی برای تولید تمبر یادبود اسطوره‌های باشگاه داشتیم. بخشی هم درباره پکیج‌های تمرینی باشگاه است که با تخفیف‌های خوب برای هواداران قابل خرید است. بخش دیگر تمبر اختصاصی باشگاه است که برای تمام پیشکسوتان باشگاه تمبر اختصاصی تولید خواهد شد. در این جلسه مصوبه‌های بسیار خوبی داشتیم. تمبر می‌تواند نتیجه مجموعه یادگاری ارزشمند برای تمام هواداران استقلال در سراسر کشور باشد.  

هیئت مدیره با حضور افراد اقتصادی تکمیل می‌شود

او افزود: این هفته قطعا با رعایت تشریفات قانونی و از طریق مجمع محترم برای تقویت و تکمیل هیئت مدیره گام برمی داریم و اتفاقات خوبی صورت می‌گیرد. انشالله با حضور افراد کاملا اقتصادی که بتوانند به باشگاه کمک کنند، هیئت مدیره تکمیل خواهد شد.  

حقانیت و صداقت خودمان را برای پرداخت مطالبات پادوانی اثبات کردیم

سعادتمند گفت:  از ابتدای حضور در باشگاه، به دلیل نقص عضو پادوانی تمام تلاشمان را کردیم تا بدهی او را بپردازیم و پس از مدتی شماره حساب او را دریافت کردیم. پادوانی پس از مدتی شماره حساب داد و با کمک فدراسیون فوتبال با فیفا مکاتبه کردیم و فیفا با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار مطالبات پادوانی از محل درآمد‌های استقلال از جام جهانی ۲۰۱۸ موافقت کرد. برای پرداخت ۳ تاییدیه لازم بود که ما و فدراسیون فوتبال تایید کردیم، اما هنوز از طرف پادوانی تایید نشده است. ما حقانیت و صداقت خودمان را اثبات کردیم و آماده پرداخت مطالبات این بازیکن هستیم. امیدوارم او هم تایید کند تا از زیر دین او خارج شویم.

باشگاه استقلال از پخش آنلاین آبی به رنگ آسمان متنفع خواهد شد

او تصریح کرد: با رفیعی، کارگردان فیلم آبی به رنگ آسمان نشستی داشتیم و قرار شد فیلم آبی به رنگ اسمان را به صورت آنلاین پخش کنیم. این فیلم قدمت تاریخی برای باشگاه دارد و زحمت زیادی برای ساخت آن کشیده شده است. طبق پیگیری‌های من حدود ۸۰ درصد از هوادارن استقلال موفق نشدند این فیلم را ببینند و ما بستری فراهم کردیم تا فیلم به صورت انلاین پخش شود و باشگاه نیز از آن نفع اقتصادی ببرد.  

آکادمی‌های باشگاه در سراسر ایران راه اندازی می‌شود

وی افزود: موضوعی که برای من و هواداران اهمیت دارد، آکادمی و مدارس فوتبال در سراسر کشور است. اعتقاد دارم در ایران، نوجوانان با استعدادی داریم که می‌توانیم آن‌ها را به تیم‌های باشگاه تزریق کنیم و حتی به تیم‌های خارجی ترنسفر کنیم؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که برای آکادکی، هیئت امنایی از ۷ پیشکسوت باشگاه تشکیل دهیم. برنامه‌های زیادی برای برنامه‌های آکادمی در سراسر کشور داریم و از مربیان استقلالی که در سراسر ایران زندگی می‌کنند، درخواست می‌کنیم برنامه‌های آکادمی‌ها را به صورت یکنواخت پیش ببرند. آینده بسیار خوبی برای باشگاه استقلال متصورم و امیدوارم فضای امنی به وجود بیاوریم که خانواده‌ها بدانند فرزندانشان به بهترین شکل در آکادمی‌ها رشد می‌کنند.  

مطالبات دیاباته را ظرف ۳، ۴ روز پرداخت کردیم

سعادتمند خاطرنشان کرد: با ۲ برند شناخته شده در زمینه فست فود و کافی شاپ وارد مذاکره شدیم و به مرحله مذاکره نهایی رسیدیم. امیدوارم به جایی برسیم که شبکه‌های زنجیره‌ای ما در این ۲ بخش در سراسر کشور افتتاح شود تا استقلالی‌ها در سراسر کشور بتوانند از آن استفاده کنند. موضوع دیگر پرداخت مطالبات دیاباته است که با کمک کارگزار جدید باشگاه، به راحتی بخشی از این پول را پرداخت کردیم، اما متاسفانه در ادامه مشکلاتی ایجاد شد. با این حال مطالبات دیاباته به صورت کامل حرفه‌ای و با وجود تمام سختی‌ها پرداخت شد. همه می‌دانند که سال گذشته مشکلات زیادی برای پرداخت مطالبات استراماچونی صورت گرفت و نهاد‌های زیادی ورود کردند تا این مشکل برطرف شد، اما ما ظرف ۳، ۴ روز این مشکل را برطرف کردیم و شیخ به تمرینات اضافه شد.  

فعالان اقتصادی، دانشگاهی و اجتماعی می‌توانند در فراخوان بزرگ باشگاه استقلال شرکت کنند

او گفت: قصد دارم به تمام دانشجویان، فعالان اقتصادی و اجتماعی فراخوانی دهم تا در طرح استقلال، یک باشگاه حرفه‌ای با درآمد پایدار مشارکت داشته باشند. می‌خواهیم استقلال را به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای به مرحله‌ای برسانیم که برای خودش درآمد پایدار داشته باشد. از تمام دانشگاهیان و فعالان اقتصدی دعوت می‌کنم که از طریق معاونت باشگاه موضوع را پیگیری کنند و ما با جان و دل پذیرای پیشنهاد‌های آن‌ها هستیم و تمام پیشنهاد‌ها را بررسی می‌کنیم.  

پیج اینستاگرامی باشگاه در سال ۲۰۱۷ به صورت غیرقانونی به فروش رسید

سعادتمند افزود: هواداران دوست دارند پیج باشگاه در اینستاگرام تیک آبی داشته باشد، اما باید بگویم که متاسفانه پیج اینستاگرامی باشگاه در سال ۲۰۱۷ به صورت غیرقانونی به فروش رسید و در حال حاضر باشگاه پیج دیگری دارد. شاید این تردید برای اینستاگرام پیش آمده باشد که استقلال واقعی کیست، اما ما از طریق امور بین الملل باشگاه پیگیر برطرف کردن این مشکل هستیم و امیدواریم این مشکل برطرف شود.  

با کسی تعارف نداریم

او در خصوص انتصابات در باشگاه استقلال گفت: باید بگویم که ما با هیچ کس از قبل تعیین نکرده بودیم که چه کسی در کجا قرار می‌گیرد. ما هر عزیزی هم که دعوت به کار کردیم، حداقل دو تا سه ماه فعالیتش را خواهیم دید و اگر در آن بخش اثرگذار باشد، آن وقت ابلاغش را تقدیم می‌کنیم و در این بخش با عزیزی هم تعارف نداریم. حتی این موضوع را در تعیین کارگزار هم رعایت کردیم. ما شاید با پنج شش شرکت معتبر نشستیم و در میان آن‌ها، آن شرکتی که ارجح‌تر بود، با آن به توافق رسیدیم. برای انتصابات هم با آن‌هایی که به باشگاه خدمت می‌کنند و اثر گذار هستند، در خدمتشان خواهیم بود.

مذاکرات خوبی با کارگزار قبلی صورت گرفته است

سعادتمند در خصوص وضعیت کارگزار قبلی نیز گفت: مباحث و مذاکرات خوبی صورت گرفته و قرار است در سه چهار روز آینده مشکل ما با کارگزار قبلی حل و فصل شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد و مشکلات رفع شود. در غیر این صورت یک سری شفاف‌سازی‌ها را انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: از هواداران خوبمان که عاشقانه حتی به خاطر وظایفی که بر عهده ماست و از ما تشکر می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم. این کار‌هایی که انجام شده جزو وظایف هر باشگاهی است و امیدوارم در ادامه فعالیت‌هایی را انجام دهیم که برای هواداران مثبت باشد. نمی‌خواهم سطح انتظارات را بالا ببرم، ولی باشگاه حرفه‌ای یک سری شرایط دارد که باید آن شرایط را ایجاد کند. مازاد آن را باید در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خود انجام دهد و هواداران آن را لمس کنند. ما به شما هواداران قول دادیم که با شما صادق باشیم و ما به این صداقت پایبند هستیم. در آینده سعی می‌کنیم گزارش ماهانه خود را بیان کنیم و سعی می‌کنیم این اعتماد و ارتباط دو طرفه را بیشتر کنیم.

مدعی قهرمانی هستیم

سعادتمند افزود: در بخش فنی هم ما مدعی قهرمانی هستیم و کمتر از این را هم من در بچه‌های تیم و کادرفنی نمی‌بینم، چون دیده‌ام بازیکنان در تمرین چقدر انگیزه دارند و تلاش می‌کنند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای باشگاه بزرگ استقلال رقم بخورد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار