تارتار‌: برای تست کرونا پول نداریم/ مشکلات مالی کمر تیم را می شکند

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر برای تست کرونا پول نداریم و باشگاه توانایی پرداخت مخارج روزانه را هم ندارد.

تارتار‌: برای تست کرونا پول نداریم/ مشکلات مالی کمر تیم را می شکندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره دیدار تدارکاتی روز گذشته تیمش برابر پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و زمین بازی کیفیت خوبی داشت. از کادر فنی پیکان تشکر می کنم که این دیدار را تدارک دیدند. به غیر از گرمای هوا همه چیز خوب بود اما به هر حال هر دو تیم از شرایط آرمانی فاصله داشتند و گلی هم رد و بدل نشد.

تارتار درباره نگرانی مربیان از مصدومیت و آماده نبودن بازیکنان گفت: قبلا پیش بینی این مشکلات را کرده بودیم و گفتیم که دوری از تمرینات گروهی و تمرین انفرادی بازیکنان در دوران تعطیلی لیگ، مشکلاتی ایجاد می‌کند، اما چاره‌ای نیست و بهترین راهکار همین بود که لیگ ادامه پیدا کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان افزود: برخی از تیم‌ها امکانات برگزاری تمرینات در این شرایط را ندارند و نمی‌توانند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ما واقعا در معرض خطر هستیم. مسئولان کشوری باید به این قضیه ورود و به باشگاه‌ها کمک کنند. به هر حال جان ورزشکاران در خطر است. ۳، ۴ تیم شرایطی مانند نفت مسجد سلیمان دارند و نمی‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند. از تصمیم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تمکین می‌کنیم، اما واقعیت این است که با برگزاری تمرینات با جان خودمان بازی خواهیم کرد.

او درباره اعضای تیم نفت مسجد سلیمان که به ویروس کرونا مبتلا شدند گفت: ۲ نفر از اعضای کادرپزشکی و یک نفر از بازیکنان تیم کرونا گرفتند و برای تست‌های بعدی پول نداریم. واقعا پول نداریم و برای مخارج روزانه تیم با مشکل مواجه شدیم.

تارتار درباره دلیل مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان گفت: دلیل مشکلات مالی تیم ما همان مصوبه مجلس مبنی بر ممنوعیت دولت از هزینه برای تیم‌های لیگ برتری است. به همین دلیل تیم‌های تحت پوشش وزارت نفت دچار مشکل شدند و وزیر نفت بودجه‌ای برای ورزش همگانی اختصاص داد و هدف این بود که به باشگاه‌های تحت پوشش وزارت نفت کمک شود، اما تاکنون نصف بودجه ۱۰ میلیاردی که برای نفت مسجد سلیمان در نظر گرفته شده، به حساب باشگاه واریز نشده است.

او افزود: با نصف همین پول خیلی از مشکلات برطرف شد و دریافتی بازیکنان و کادرفنی به ۶۰ درصد رسید و برخی بدهی‌های باشگاه پرداخت شد، اما در حال حاضر آه در بساط نداریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اقدامش برای جدایی از این تیم در نیم فصل اول گفت‌: آن اتفاق در نیم فصل افتاد که مطالبات بازیکنان پرداخت نشده بود. به هر حال وقتی مشکلی نباشد، من که دوست ندارم تیمی که برای آن زحمت کشیدم را رها کنم و بروم. پس از برطرف شدن مشکلات ماندم و با تمام وجودم کار کردم. جا دارد از بازیکنان تیمم تشکر کنم که در این شرایط سخت اقتصادی و بحران کرونا حدود ۵ ماه است پول نگرفتند و با این وجود در تمرینات حاضر می‌شوند.

تارتار در ادامه عنوان کرد: ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان بزرگی در اختیار داریم. مطمئن باشید سال‌های آینده از بازیکنان تیم ما بیشتر خواهید شنید. سال‌های قبل هم برخی از بازیکنان پارس جنوبی جم را از لیگ‌های پایین‌تر آوردیم، اما آن‌ها اکنون در لیگ برتر بازی می‌کنند. فکر می‌کنم اگر مشکلات برطرف شود، حداقل می‌توانیم جایگاه کنونی را حفظ کنیم. مشکلات موجود کمر تیم ما را می‌شکند. مردم مسجد سلیمان همیشه لیگ را با استرس دنبال می‌کردند، اما خوشبختانه امسال شرایط خوب است و تیم می‌تواند جایگاهش را حفظ کند.

او در پایان گفت: از مسئولان استانی می‌خواهم اختلافات کوچک را به خاطر مردم مسجد سلیمان کنار بگذارند تا مشکلات مالی برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار