غلامعلی‌تبار: شاهین در لیگ برتر می‌ماند/ فقط اسم باشگاه‌های ایران حرفه‌ای است

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاهین در لیگ برتر می‌ماند، در پنج هفته نیم فصل دوم، بهترین امتیازات را جمع کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی غلامعلی‌تبار، مدافع شاهین شهرداری بوشهر در حاشیه اردوی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و از زمانی که سازمان لیگ برنامه‌های بازی‌ها و تمرینات را اعلام کرد، از اول خرداد به مدت ۸ روز در ۲ نوبت در بوشهر تمرینات مان را شروع کردیم و آماده‌سازی خوبی داشتیم.

او افزود: درحال حاضر ۴ - ۵ روز است که در اردو هستیم و شرایط خیلی خوبی داریم. با برنامه پیش می‌رویم و شرایط مطلوبی در تیم ما حاکم است. همچنین کادر فنی نیز پیگیر تمرینات انفرادی بازیکنان بود، اما در این مدت نمی‌توانستیم به صورت متمرکز کار کنیم. بازیکنان حرفه‌ای هستند و باید شرایط بدنی خود را در خوب نگه دارند تا در زمان بازی‌ها به مشکل نخورند.

غلامعلی تبار درخصوص وضعیت حضور میشو، سرمربی این تیم ادامه داد: تمام تمرینات ما با دستور میشو و زیر نظر کریمیان انجام می‌شود و فکر می‌کنم کادر فنی تیم روزانه سه، چهار بار با میشو در ارتباط است و امیدوار هستم هرچه زودتر به جمع ما برگردد.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر اذعان داشت: بازیکنان ما از نظر روحی وضعیت مطلوبی ندارند و با استرس کار می‌کنند. امیدوار هستم میشو برگردد و با حضور او تمریناتمان را ادامه دهیم. همچنین باید بگویم شاهین در لیگ برتر می‌ماند. ما در پنج هفته نیم فصل دوم، بهترین امتیازات را جمع کردیم و در این ۵ مسابقه از نظر امتیازی پس از پرسپولیس قرار می‌گیریم. ۱۰ امتیاز به دست آوردیم و شرایط خیلی خوبی داریم.

بازیکن شاهین شهرداری بوشهر در پایان درباره ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: شرایط بسیار سختی است و فقط اسم باشگاه‌های ایران حرفه‌ای است، اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، شرایط خوبی نمی‌بینیم. امیدوار هستم برنامه فدراسیون و سازمان لیگ اجرا شود و ما نیز تابع تصمیمات آن‌ها هستیم. امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود و بازی‌ها هم برگزار شود تا حق تیمی ضایع نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار