معاون استاندار اردبیل:

نماز جمعه از اول تیرماه در تمام شهر‌های استان اردبیل برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نماز جمعه از اول تیرماه در تمام شهر‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه ستاد مدیریت کرونا گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا از اول تیرماه نماز جمعه در کلیه شهر‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به بازگشایی برخی اماکن عمومی توجه به رعایت فاصله اجتماعی امری ضروری بوده و باید همواره با تاکید به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین از ۲۴ خرداد ماه مهد‌های کودک، کلاس‌های آموزشی و آموزشگاه‌های رانندگی نیز بازگشایی می‌شود.

ندایی اظهار کرد: همچنین تور‌های گردشگری و سینما‌ها هم با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصد می‌توانند فعالیت کنند.

او با تاکید بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و مجالس غیر ضروری گفت: همچنان تالار‌ها بازگشایی نشده و در هفته‌های آینده در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا بازگشایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به کنترل قابل قبول کرونا در استان اردبیل نسبت به استان‌های دیگر، بی توجهی به رعایت پروتکل‌ها را موجب خروج از وضعیت زرد به قرمز دانست.

ندایی با اشاره به درخواست آبگرم‌ها برای بازگشایی گفت: هنوز دستورالعمل بهداشتی و بازگشایی این اماکن از ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام نشده است.

او با بیان اینکه استخر‌ها و آبدرمانی‌های روباز با رعایت پروتکل‌ها و ظرفیت پایین می‌توانند فعالیت کنند ادامه داد: در صورت مثبت شدن کرونای کارکنان و استفاده کنندگان استخر‌ها فعالیت این اماکن محدود می‌شود.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: سلامتی مردم مهم‌ترین موضوع بوده و با هدف قطع زنجیره انتقال تمامی اماکن عمومی از جمله مطب‌های پزشکان نیز بازرسی و تذکرات لازم در خصوص جلوگیری از انباشت جمعیت ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار