نماینده مردم لامرد در مجلس گفت: مجلس انقلابی باید با تصویب طرح دو فوریتی فکری به حال میلیون‌ها نفری کند که از سهام عدالت جا مانده‌اند.

اگر اراده‌ای برای حل مشکلات مردم نبینیم از ابزارهای نظارتی استفاده خواهیم کردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید موسی موسوی نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: چنانچه مشکلات عدیده مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت سر جایش باقی بماند، یک سال دیگر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، بوق‌های رسانه‌ای جنجال می‌کنند که مجلس انقلابی نتوانست هیچ کاری کند، پس دولت انقلابی هم هیچ کاری از پیش نخواهد برد و این گونه مردم را از شرکت در انتخابات مایوس خواهند کرد.

او افزود:  اگر با سهل‌انگاری دولت مشکلات بر سر جای خود باقی بماند و مجلس هم هیچ اقدام قاطعی نکند، مردم پراید ۹۰ میلیونی و دلار ۲۰ هزار تومانی را هم از چشم دولت دیده و هم مجلس و این بار دیگر نه به چپ اعتماد می‌کنند و نه به راست، نه به مجلس و نه به دولت.

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما اهل تعامل سازنده هستیم و هیچ برنامه‌ای برای عناد با دولت نداریم، اما اگر اراده جدی برای حل مشکلات مردم نبینیم، مجلس از تمام ابزار‌های نظارتی خود از جمله طرح سؤال و استیضاح استفاده خواهد کرد.

موسوی اضافه کرد: اکنون قیمت زمین و ملک آنقدر بالا رفته که جوانان ما هیچ امیدی به خانه دار شدن ما ندارند، بنابراین مجلس یازدهم باید به سرعت برای مهار این گرانی سرسام‌آور طرح کلی اصلاح نظام مالیاتی از جمله ملایت بر منازل خالی و مالیات بر عایدی سرمایه را به تصویب برساند.

نماینده مردم لامرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس انقلابی باید با تصویب طرح دو فوریتی فکری به حال میلیون‌ها نفری کند که از سهام عدالت جا مانده‌اند و اکنون احساس تبعیض دارند. مجلس جهادی باید به سرعت فکری به حال اجرای قانون همسان سازی کند تا صد‌ها هزار بازنشسته‌ای که هشت‌شان گرو نه‌شان است، از این وضعیت رهایی یابند.

او افزود: مجلس یازدهم باید برای اشتغال و ازدواج جوانان نه فقط در حرف بلکه در عمل با برنامه‌ریزی گام اساسی و جدی بردارد و البته در کنار همه این‌ها ضروری است مجلس تحول را از خود آغاز کرده و طرح شفافیت آرا، طرح اصلاح قانون انتخابات و طرح خودنظارتی نمایندگان مجلس را اجرا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار