نتانیاهو: کرونا هم نمی تواند مانع عزم ما برای متوقف کردن ایران شود!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعا‌های بی اساس خود گفت شیوع کرونا هم نخواهد توانست مانع او برای مقابله با ایران شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در سخنانی در آغاز نشست هفتگی کابینه، بار دیگر ادعا‌های واهی خود علیه ایران را تکرار کرد و گفت حتی شیوع کرونا نیز نخواهد توانست مانعی در برابر این رژیم برای بازداشتن ایران از سلاح هسته‌ای شود.

بنیامین نتانیاهو در سخنان امروز خود همچنین به گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی که در روز‌های اخیر منتشر شده اشاره کرد؛ گزارشی که در آن ادعا شده ایران از دادن اجازه دستیابی به سایت‌های هسته‌ای نظامی اعلام نشده به بازرسان آژانس خودداری کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ایران بطور سیستماتیک، تعهدات خود را با مخفی کردن این سایت‌ها و غنی سازی مواد شکافت پذیر و انجام موارد دیگر، نقض کرده است. قطعا اکنون لازم است در سایه این افشاگری ها، جامعه جهانی به آمریکا پیوسته و از تحریم‌های فلج کننده علیه ایران استفاده کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات بی اساس خود افزود: ویروس کرونا عزم ما را برای مقابله با پرخاشگری ایران کاهش نداده است.

او همچنین مدعی شد: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد تا به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند و به مقابله سیستماتیک با تلاش‌های ایران برای استقرار نظامی خود در مرز‌ها ادامه می‌دهد.

گفتنی است روز جمعه، آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی مدعی شد نگرانی‌های جدی وجود دارد که برای بیش از چهار ماه، ایران اجازه دستیابی آژانس به دو مکان را نداده است.


بیشتر بخوانید


آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی شده این سایت‌ها ممکن است برای ذخیره سازی و یا فرآوری مواد هسته‌ای بکار رفته باشد و حتی یکی از این مکان‌ها ممکن است برای تبدیل اورانیوم استفاده شده باشد.

این در حالی است که مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند برنامه هسته‌ای ایران هیچ‌گاه اهداف دست‌یابی به تسلیحات هسته‌ای را دنبال نکرده وهمواره با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمینه بازرسی تاسیسات هسته‌ای در حال تعامل بوده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۰۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
هیچ چیز هم نمیتونه مانع نابود شدن اسراییل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
همینطورکه آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند اسرائیل هم نمی تواند هیچ غلطی بکند
آخرین اخبار