سرنوشت شامپانزه سه ساله مشخص شد

با برگزاری جلساتی در دادگاه، سرنوشت شامپانزه سه ساله که توسط دامپزشک خود نگهداری می شد مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با برگزاری جلساتی در دادگاه درباره شامپانزه سه ساله‌ای که توسط دامپزشک سابق باغ وحش ارم نگهداری می‌شد، نتیجه آن مشخص شد که باران توسط دامپزشکش که با او زندگی می‌کند (ایمان معماریان) به باغ وحش ارم تحویل داده شود.

این درحالی است که ایمان معماریان دامپزشک سابق باغ وحش ارم در گفت و گو با خبرنگار  حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اگر باران به باغ به وحش ارم بازگردانده شود سرنوشت آن تباه خواهد شد، اظهار کرد: بهترین متخصصان دنیا که با شامپانزه هاکار می‌کنند توصیه نامه نوشتند و تاکید کردند که باران در ایران آینده روشنی ندارد، ولی چشم‌ها و گوش‌ها بسته شده است.

او در ادامه بیان کرد: با نامه محیط زیست و طبق دستور دادستانی باران باید تحویل محیط زیست و به احتمال زیاد باغ وحش ارم شود، واقعا مسئولان نخواستند تا یک تصمیم درست و علمی برای آینده این بچه شامپانزه بگیرند.

گفتنی است باران در باغ وحش ارم تهران متولد شده است و اکنون سه سال دارد و طی سه سال گذشته به طور مستمر و ۲۴ ساعته توسط دامپزشکش نگهداری می‌شده است.

بیشتر بخوانید

ماجرای شامپانزه ای که به باغ وحش ارم بازگردانده نشد، چیست؟

جزئیات دادگاه شامپانزه سه ساله مشخص شد

گم شدن شامپانزه در باغ وحش ارم صحت ندارد

انتهای پیام/

 

برچسب ها: محیط زیست ، باغ وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۵۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
بیزحمت // تکلیف حقوق کارگران را هم معلوم کنید
آخرین اخبار