استاندار:حفظ محیط زیست سیستان و بلوچستان نیازمند همراهی مردم است

موهبتی گفت:حفظ جلوه‌های زیبا و دیدنی این استان از دریای عمان تا تالاب بین‌المللی هامون همراهی جامعه و مردم با محیط زیست را دوچندان کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از این اداره‌کل که به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد اظهارداشت: نامگذاری ۱۷ تا ۲۲ خرداد با شعار" جهش تولید، حفظ محیط زیست برای توسعه پایدار ایران" به عنوان هفته محیط زیست، اقدامی ارزنده و نشانگر جایگاه مهم این نهاد در آهنگ توسعه پایدار و ارائه خدمات هر چه کیفی‌تر به محیط زیست و آیندگان است.

او گفت: از مردم فهیم سیستان و بلوچستان درخواست می‌شود که ضمن قدر نهادن به زیبایی‌ها و نعمات خدادادی به منظور حفظ و حمایت طبیعت و حیات وحش استان کوشا بوده و هر شهروند خود را یک محیط بان بداند.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان محیط زیست در سراسر استان و اتفاقات خوب و بزرگ در این راستا مانند تدقیق مرز مناطق بعد از ۵۰ سال در جنوب استان و اقدامات موثر در تالاب‌های این منطقه افزود: از دیگر ماموریت‌های محوری و اساسی محیط بانان سخت کوش ارائه خدمات در شرایط و مقاطع بروز بحران‌های طبیعی از جمله سیل، زلزله و آتش سوزی است.


بیشتر بخوانید:


او  بیان کرد: در این مجال از تلاش همه‌ی دوستداران محیط زیست، کارشناسان و محیط بانان سخت کوش و مجاهد سیستان و بلوچستان در مقابله با هرآنچه که به محیط زیست و سلامت محیط آسیب می‌رساند قدردانی می‌شود.

وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز گفت: بازدید استاندار از این اداره‌کل نشان از دیدگاه ایشان نسبت به اهمیت مباحث زیست محیطی و حاکی از روحیه محیط زیستی ایشان دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار