باند جعل و کلاهبرداری در آمل متلاشی شد

فرمانده انتظامی مازندران از انهدام باند جعل اسناد رسمی به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی طرح شکایتی از سوی نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان گلستان، علیه افرادی اهل و ساکن شهرستان آمل، مبنی بر جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری میلیاردی از بانک، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از نماینده حقوقی بانک و بررسی اسناد و مدارک موجود، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، فردی اهل و ساکن شهرستان آمل پس از دریافت وام میلیاردی از این بانک، سند یک واحد آپارتمان را به عنوان ضمانت وام نزد بانک قرار داد.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: این فرد پس از دریافت وام از پرداخت اقساط وام به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خودداری کرد و با همکاری اعضای باند جعل و کلاهبرداری اقدام به جعل اسناد و تهیه سند المثنی برای این واحد آپارتمانی کرد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه متهم پس از تهیه سند مجعول اقدام به فروش این واحد آپارتمانی کرد، افزود: با دریافت این اطلاعات، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات همه ۱۰ متهم این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار