نقشینه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آسمان برخی نقاط کشور بارانی می‌شود/ روند تدریجی افزایش دما

کارشناس هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی استان‌ها رگبار باران گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و رگبار باران پیش بینی کردیم که در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید است.

وی افزود: امشب در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و همچنین ارتفاعات استان خراسان رضوی رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

نقشینه ادامه داد: بعدازظهر فردا برای نقاطی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، شمال غرب کشور، قزوین، البرز، تهران، سمنان و استان ساحلی شمال بارش خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید

این کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار بارش باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: طی روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان و مرکزی رگبار باران پیش بینی می‌کنیم.

به گفته وی، روز جمعه برای استان‌های اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و غربی رگبار پیش بینی کرده ایم.

نقشینه ادامه داد: بنابر نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته در شرق کشور همچون سیستان و بلوچستان باد‌های موسمی خواهیم داشت که در منطقه زابل با وزش باد شدید و گرد و خاک همراه است.

 روند تدریجی افزایش دما در پایتخت

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف، آفتابی گاهی قسمتی ابری است.

نقشینه ادامه داد: طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات تهران بارش پراکنده رخ می‌دهد، ضمن آنکه برای جنوب استان تهران تندباد‌های موقتی پیش بینی می‌شود.

وی در پایان از روند تدریجی افزایش دما خبر داد و گفت: طی چند روز آینده هوا به مرور چند درجه گرم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار