بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حالا که قرار است بازی‌ها برگزار شود، حق طبیعی فولاد، میزبانی از استقلال در اهواز است.

نیک‌نفس: حق طبیعی فولاد، میزبانی از استقلال در اهواز استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زبیر نیک‌نفس، بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص اردوی این تیم در شهر تهران اظهار داشت: دلمان برای فوتبال تنگ شده بود و برای شروع تمرینات لحظه شماری می‌کردیم. شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که توانستیم تمرینات را آغاز کنیم. در اردو، کادر مدیریتی باشگاه امکانات خوبی را برای ما فراهم کرده بود.  

او درمورد ابتلای چند بازیکن فولاد به ویروس کرونا گفت: تست اول و سوم همه‌ بازیکنان منفی بود، اما در تست دوم به ما اعلام کردند که نمونه چند بازیکن مثبت شده است و همه بچه‌ها از این موضوع شوکه شدند و ترسی در اردو ایجاد شد. اما خدا را شکر به خیر گذشت و خبر خاصی نبود.


بیشتر بخوانید:  

نیک‌نفس درخصوص بازی اول تیمشان با استقلال و موضوع میزبانی در این مسابقه تصریح کرد: کرونا ربطی به اهواز و ایران ندارد. همه دنیا با این ویروس درگیر شده است. حالا که قرار است بازی‌ها برگزار شود حق طبیعی فولاد، میزبانی از استقلال در اهواز است.

بازیکن فولاد درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیایی گفت: درباره این موضوع باید در آینده صحبت کرد. دوست دارم بازی به بازی درمورد سهمیه فکر کنم، اما چه کسی بدش می‌آید؟ امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار