زنده گیری عقاب طلایی در کرمان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از زنده گیری یک بهله عقاب با تلاش آتش نشانان خبر داد.

محمد رسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتو گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طی گزارشات مردمی از سوی شهروندان به این سازمان که خبر از حضور یک بهله عقاب سرگردان در شهر کرمان داده شد، بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات از نزدیکترین ایستگاه به محل اعزام شد.

او افزود: آتش نشانان وقتی به محل اعلام شده رسیدند با یک بهله عقاب زخمی که به علت حضور شهروندان وحشت زده شده بود روبه رو شدند و در مجموعه تفریحی پردیسان قائم سرگردان بود.

جهانشاهی بیان داشت: آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ که متوجه زخمی شدن این پرنده زیبا و کمیاب شده بودند پس از زنده گیری، آن را به عوامل اداره محیط زیست تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: این عقاب پس از بهبود جراحت به وجود آمده که از ناحیه بال و چشم پرنده است به زیستگاه طبیعی خود باز می‌گردد.

او گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در زمینه زنده گیری حیوانات موزی و وحشی خدمات می‌دهد و از شهروندان می‌خواهیم که در صورت مواجهه شدن با حیوانات و پرندگان خطرناک با حفظ خونسردی و احتیاط کامل سریعا با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تماس حاصل نموده و از هر اقدامی تا رسیدن کارکنان این سازمان به محل پرهیز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.